Nova godina uz Rockabilly u Termama Tuhelj
Nova godina uz Rockabilly u Termama…
Tematski doček Nove godine uz odličnu prednovogodišnju zabavu u stilu Rockabilly-a,…
Teslina limuzina zagađuje više od malog Mitsubishija
Teslina limuzina zagađuje više od malog…
Mali Mitsubishi Mirage, u nas poznatiji kao Space Star, ne slovi za najbolji…
Predstavljena nova linija  kozmetičkih proizvoda brenda Catrice
Predstavljena nova linija kozmetičkih…
U Sky Baru hotela Courtyard by Marriott u Sarajevu, predstavljena je nova linija…

Nagrada „Hunger hero“ kompaniji Mastercard

Mirisno i svježe

OBJAVLJENO:
31.01.2017. u 01:13

Svjetski program za hranu Ujedinjenih nacija

Svjetski program za hranu Ujedinjenih nacija (WFP) nagradio je Ajay Banga, predsjednika i generalnog direktora kompanije Mastercard, za izuzetan doprinos postizanju cilja „Svijet bez gladi“.

Nagradu „Hunger hero 2017“ uručila mu je izvršna direktorica WFP programa, Ertharin Cousin, a dodjela je održana u utorak na godišnjoj WFP večeri tokom Svjetskog ekonomskog foruma u Davosu.

U prethodnih pet godina, Mastercard i WFP sarađuju na ispunjenju jedne ambiciozne misije - okončanje gladi u svijetu. Kako tehnologija ima moć da uključi inovacije u pružanje pomoći, ovo partnerstvo je unijelo nove ideje u aktivnosti WFP programa, dok su istovremeno prikupljena ključna sredstva za njihovu realizaciju.

„Od kada je Ajay na čelu kompanije, Mastercard stoji uz WFP i ljude koje targetiramo, omogućavajući nam pristup njihovoj najnovijoj tehnologiji, ogromnoj mreži i velikodušnim zaposlenima koji nam pomažu u našoj borbi da se okonča glad u svijetu", rekla je Cousin. „Ovo je tek početak - zajedno ćemo nastaviti sa inovacijama kako bismo osigurali da i ljudi iz najudaljenijih predijela imaju pristup raznovrsnim i nutritivnim namirnicama.“

Od početka krize u Siriji, 2,2 miliona sirijskih izbjeglica u Libanu i Jordanu je koristilo Mastercard prepaid kartice za kupovinu hrane u lokalnim trgovinama, kako bi mogli da odaberu najbolju hranu za svoju porodicu, dok istovremeno ta potrošnja osnažuje lokalnu privredu. Kroz pristup kojim darivanje postaje dio svakodnevice, kompanija Mastercard i njeni partneri iz bankarskog i trgovačkog sektora prikupili su sredstva za više od 17 miliona školskih obroka za djecu širom svijeta.

Srbija učestvovala u programu prikupljanja školskih obroka

Mastercard i WFP imaju dugotrajno partnerstvo koje se zasniva na inovacijama i dostizanju održivosti, a u čijem je sklopu prošle godine Mastercard organizovao kampanju u nekoliko zemalja Centralne i Istočne Evrope, uključujući Srbiju, sa ciljem da se podrži WFP program za obezbjeđivanje hrane školskoj djeci u Ruandi. Mastercard je obezbjedio 3,5 miliona obroka za djecu sa dugoročnim ciljem da se poboljša obrazovanje, okonča glad i da se lokalna poljoprivreda osnaži za dostavljanje lokalno uzgajanih namirnica za školsku djecu.

„Ova nagrada predstavlja priznanje za trud svih zaposlenih u kompaniji Mastercard i ukazuje na novi tip razmišljanja koji transformiše način na koji privatni sektor može da učestvuje u humanitarnim aktivnostima“, rekao je Banga. „Mi u kompaniji Mastercard vjerujemo da se te aktivnosti temelje na uvjerenju da kompanija može biti pokretačka sila za dobra djela u svijetu i da kada se javni i privatni sektor ujedine, možemo postići značajne transformacije i da radimo velike stvari koje zaista čine razliku.“

Zaposleni u kompaniji Mastercard imaju značajno mjesto u ovom partnerstvu jer je tokom 2016. godine, 18 Mastercard zaposlenih privremeno prešlo da radi u WFP. Njihova stručnost u oblasti analitike doprinjela je da se obavi istraživanje koje je pokazalo da svaki dolar uložen u školske obroke donosi ekonomski prihod od 6 dolara kroz poboljšanje zdravlja i obrazovanja učenika.

Časopis Fortune nedavno je uvrstio kompaniju Mastercard u svoju „Promijeni svijet“ listu, na osnovu rada kompanije na tome da se transformiše pružanje humanitarne pomoći izbjeglicama i drugim ugroženim kategorijama ljudi. Kompanija Mastercard je posvećena postizanju cilja da 500 miliona ljudi koji prethodno nisu imali pristup finansijskim uslugama uključi u zvanične ekonomske tokove do 2020. godine.

 

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina STYLE.BA. Online magazin STYLE.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara STYLE.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.
comments powered by Disqus