Osjetite Sarajevski filmski spektakl u vašem domu
Osjetite Sarajevski filmski spektakl…
Dvanaestog avgusta, samo jednim klikom možete postati dio Sarajevo Film Festivala.
Neka magična Orhidelia bude vaš izbor ovoga ljeta
Neka magična Orhidelia bude vaš izbor…
Terme Olimia s cjelokupnom i kvalitetnom wellness i selfness ponudom poziva…
Ljeto u Termama Tuhelj
Ljeto u Termama Tuhelj
Ljeto je period kada najviše razmišljamo o odmoru s obitelji i prijateljima.

Nagrada „Hunger hero“ kompaniji Mastercard

Mirisno i svježe

OBJAVLJENO:
31.01.2017. u 01:13

Svjetski program za hranu Ujedinjenih nacija

Svjetski program za hranu Ujedinjenih nacija (WFP) nagradio je Ajay Banga, predsjednika i generalnog direktora kompanije Mastercard, za izuzetan doprinos postizanju cilja „Svijet bez gladi“.

Nagradu „Hunger hero 2017“ uručila mu je izvršna direktorica WFP programa, Ertharin Cousin, a dodjela je održana u utorak na godišnjoj WFP večeri tokom Svjetskog ekonomskog foruma u Davosu.

U prethodnih pet godina, Mastercard i WFP sarađuju na ispunjenju jedne ambiciozne misije - okončanje gladi u svijetu. Kako tehnologija ima moć da uključi inovacije u pružanje pomoći, ovo partnerstvo je unijelo nove ideje u aktivnosti WFP programa, dok su istovremeno prikupljena ključna sredstva za njihovu realizaciju.

„Od kada je Ajay na čelu kompanije, Mastercard stoji uz WFP i ljude koje targetiramo, omogućavajući nam pristup njihovoj najnovijoj tehnologiji, ogromnoj mreži i velikodušnim zaposlenima koji nam pomažu u našoj borbi da se okonča glad u svijetu", rekla je Cousin. „Ovo je tek početak - zajedno ćemo nastaviti sa inovacijama kako bismo osigurali da i ljudi iz najudaljenijih predijela imaju pristup raznovrsnim i nutritivnim namirnicama.“

Od početka krize u Siriji, 2,2 miliona sirijskih izbjeglica u Libanu i Jordanu je koristilo Mastercard prepaid kartice za kupovinu hrane u lokalnim trgovinama, kako bi mogli da odaberu najbolju hranu za svoju porodicu, dok istovremeno ta potrošnja osnažuje lokalnu privredu. Kroz pristup kojim darivanje postaje dio svakodnevice, kompanija Mastercard i njeni partneri iz bankarskog i trgovačkog sektora prikupili su sredstva za više od 17 miliona školskih obroka za djecu širom svijeta.

Srbija učestvovala u programu prikupljanja školskih obroka

Mastercard i WFP imaju dugotrajno partnerstvo koje se zasniva na inovacijama i dostizanju održivosti, a u čijem je sklopu prošle godine Mastercard organizovao kampanju u nekoliko zemalja Centralne i Istočne Evrope, uključujući Srbiju, sa ciljem da se podrži WFP program za obezbjeđivanje hrane školskoj djeci u Ruandi. Mastercard je obezbjedio 3,5 miliona obroka za djecu sa dugoročnim ciljem da se poboljša obrazovanje, okonča glad i da se lokalna poljoprivreda osnaži za dostavljanje lokalno uzgajanih namirnica za školsku djecu.

„Ova nagrada predstavlja priznanje za trud svih zaposlenih u kompaniji Mastercard i ukazuje na novi tip razmišljanja koji transformiše način na koji privatni sektor može da učestvuje u humanitarnim aktivnostima“, rekao je Banga. „Mi u kompaniji Mastercard vjerujemo da se te aktivnosti temelje na uvjerenju da kompanija može biti pokretačka sila za dobra djela u svijetu i da kada se javni i privatni sektor ujedine, možemo postići značajne transformacije i da radimo velike stvari koje zaista čine razliku.“

Zaposleni u kompaniji Mastercard imaju značajno mjesto u ovom partnerstvu jer je tokom 2016. godine, 18 Mastercard zaposlenih privremeno prešlo da radi u WFP. Njihova stručnost u oblasti analitike doprinjela je da se obavi istraživanje koje je pokazalo da svaki dolar uložen u školske obroke donosi ekonomski prihod od 6 dolara kroz poboljšanje zdravlja i obrazovanja učenika.

Časopis Fortune nedavno je uvrstio kompaniju Mastercard u svoju „Promijeni svijet“ listu, na osnovu rada kompanije na tome da se transformiše pružanje humanitarne pomoći izbjeglicama i drugim ugroženim kategorijama ljudi. Kompanija Mastercard je posvećena postizanju cilja da 500 miliona ljudi koji prethodno nisu imali pristup finansijskim uslugama uključi u zvanične ekonomske tokove do 2020. godine.

 

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina STYLE.BA. Online magazin STYLE.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara STYLE.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.
comments powered by Disqus