Ljeto u Termama Tuhelj
Ljeto u Termama Tuhelj
Ljeto je period kada najviše razmišljamo o odmoru s obitelji i prijateljima.
10. Weekend Media Festival
10. Weekend Media Festival
Jubilarno okupljanje kreativnih dokoličara u Rovinju dešava se od 21. do 24.…
Istočna Evropa: Građani spremni podržati vlade u borbi protiv sive ekonomije
Istočna Evropa: Građani spremni podržati…
Kompanija Mastercard je objavila rezultate novog istraživanja o svijesti i…

Kreativni Chipsy kutak

Mirisno i svježe

OBJAVLJENO:
31.01.2017. u 00:59

Chipsy i Marbo opremaju studentske domove

Više od 3.000 studenata smještenih u studentskim domovima u Sarajevu i Banja Luci, dobiti će priliku da koriste kreativni Chipsy kutak, koji će kompanija Marbo donirati u okviru nove Chipsy kampanje „Svaki dan ima bolji ukus uz osmijeh“.

Chipsy i Marbo će opremiti zajedničke prostorije u studentskim domovima i na taj način doprinjeti boljim uslovima za život i učenje. Projekat se realizuje uz podršku Ministarstva za obrazovanje, nauku i mlade Kantona Sarajevo i Ministarstva prosvjete i kulture Republike Srpske.

Kao dio kampanje pokrenute sa idejom da svaki dan ima bolji ukus uz osmijeh, lansirane su i nove kesice sa osmijesima, ali i dalje omiljenim čipsom, koje su ujedno i rekvizit za dijeljenje osmijeha i pravljenje selfija. Cilj je da potrošači svoje selfije podijele uz oznaku #podijeliosmijeh, doprinesu da smijehometar na sajtu www.chipsy.ba prebroji što više osmijeha i na taj način pomognu da studentski domovi što prije dobiju svoj Chipsy kutak.

„U svom poslovanju, vodimo se principom „Poslovanja sa svrhom“ kompanije PepsiCo u čijem sastavu poslujemo. Dio te platforme su i uvjerenja da naš uspjeh zavisi i od održivosti zajednice u kojoj poslujemo, kao i posvećenost da radeći dobro i činimo dobro. Kako studenti čine veliki dio ciljne grupe brenda Chipsy, a iz želje da im se zahvalimo na lojalnosti odlučili smo da upravo njima bude namjenjena donacija koju planiramo. Sigurni smo da će Chipsy kreativne zone koje opremamo, a koje će sadržati namještaj, tehničke uređaje i rekvizite za zabavu i učenje doprinjeti da i studentima stavimo osmijeh na lice“ rekao je Mihalis Orfanoudakis, direktor kompanije Marbo.

Pored društveno odgovornog aspekta, predstavljena kampanja donosi osmijeh na lice i svim ljubiteljima Chipsy-a. Svi koji od 01. februara 2017. godine kada počinje nagradna igra, podijele svoj osmijeh uz oznaku ili #podijeliosmijeh na Facebook stranici Chipsy, kao i na ličnim Twitter ili Instagram nalozima mogu da osvoje bicikle, mobilne telefone I phone 7 i automobil Fiat 500. Nagradna igra traje do kraja marta, kada će biti izvučeni dobitnici glavnih nagrada.

 

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina STYLE.BA. Online magazin STYLE.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara STYLE.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.
comments powered by Disqus