Ljeto u Termama Tuhelj
Ljeto u Termama Tuhelj
Ljeto je period kada najviše razmišljamo o odmoru s obitelji i prijateljima.
10. Weekend Media Festival
10. Weekend Media Festival
Jubilarno okupljanje kreativnih dokoličara u Rovinju dešava se od 21. do 24.…
Istočna Evropa: Građani spremni podržati vlade u borbi protiv sive ekonomije
Istočna Evropa: Građani spremni podržati…
Kompanija Mastercard je objavila rezultate novog istraživanja o svijesti i…

Bliži se 37. Nivea Fashion Week Sarajevo

Mirisno i svježe

OBJAVLJENO:
02.11.2016. u 23:47

„Jedinstvo različitosti“ kao simbol kampanje

Kampanju za 37. sezonu NIVEA BH Fashion Week Sarajevo potpisuje Selma Bijedić, treća pobjednica natječaja za mlade dizajnere “Perwoll New Generation 2016”.

Ovogodišnji vizual modnog događanja 37. NIVEA BH Fashion Week Sarajevo simbolizira „jedinstvo različitosti“. Različitost je bogatstvo iz kojeg proizlazi snaga za ljepotu i kreativnost života. Svaki pojedinac je poseban i jedinstven – svi smo različiti ne samo fizički, nego i po svojim znanjima, vještinama, stavovima, osjećanjima i uvjerenjima.

 

„Kolekcija „Orbis Inferno“ inspirirana je Danteovim krugovima pakla i lepezom različitih likova. U modelima je izražen minimalizam i futuristički pristup dizajnu, kroz koji dominiraju detalji sa upečatljivim geometrijskim oblicima, dinamične i prave linije, kontrast i kombinacije različitih materijala. Orbis Inferno je kolekcija koja sjedinjuje različitosti: prošlost, sadašnjost i budućnost“– izjavila je Selma Bijedić, koja je kao pobjednica natječaja za mlade dizajnere „Perwoll New Generation 2016“ osmislila styling za oficijelnu kampanju 37. NIVEA BH Fashion Week Sarajevo.

Kao zvijezde i zaštitna lica kampanje odabrani su Ines Jovanović, World Top Model BiH 2015. I Mevludin Bijelić, Best Model BiH 2013, modeli modne agencije Abc Models Mgmt International, koja osim u Sarajevu, Banjoj Luci i Tuzli, ima predstavništvo u Zagrebu, Beogradu, Podgorici a do kraja ove godine otvara svoj ured i u Beču.

Urednik projekta je Sanel Hadžić, produkcija projekta je SNL. Za fotografije kampanje bio je zadužen poznati modni fotograf Mario Klein, dok je za video zadužen Selver Fajković. Make up potpisuje „Kultura ljepote“.

Podsjećamo u 2015 godini, druge pobjednice „Perwoll New Generation 2015“ bile su Lucija Vrcić i Maja Sabljić, koje iza sebe imaju uspješnu karijeru u svijetu mode kako u BiH tako i u Hrvatskoj.

A prije samo dvije godine, Marko Feher, bio je prvi pobjednik titule „Perwoll New Generation 2014“, a sada se o njemu priča u modnim krugovima cijelog svijeta. Britanski Vogue – takozvana modna Biblija, Glamour, najpoznatiji japanski i španski modni portali i mnogi drugi svjetski i regionalni mediji pisali su o Marku i njegovom radu. Njegov brend sada ima londonsku adresu. U teškoj konkurenciji, među više hiljada prijavljenih, Marko Feher je primljen na prestižni koledž Central Saint Martins London, u čijim su klupama bili slavni Alexander Mc Queen, Stella McCartney, Ricardo Tischi, John Galiano i dr.

37. NIVEA BH Fashion Week Sarajevo prezentirajući kolekcije domaćih i inozemnih modnih dizajnera, povezuje modne dizajnere i učesnike iz zemalja regije te i na taj način putem umjetnosti i mode propagira „jedinstvo različitosti“ i kulturnu suradnju.

 

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina STYLE.BA. Online magazin STYLE.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara STYLE.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.
comments powered by Disqus