Nova godina uz Rockabilly u Termama Tuhelj
Nova godina uz Rockabilly u Termama…
Tematski doček Nove godine uz odličnu prednovogodišnju zabavu u stilu Rockabilly-a,…
Teslina limuzina zagađuje više od malog Mitsubishija
Teslina limuzina zagađuje više od malog…
Mali Mitsubishi Mirage, u nas poznatiji kao Space Star, ne slovi za najbolji…
Predstavljena nova linija  kozmetičkih proizvoda brenda Catrice
Predstavljena nova linija kozmetičkih…
U Sky Baru hotela Courtyard by Marriott u Sarajevu, predstavljena je nova linija…

Švedski lideri online modne industrije na Weekend Media Festivalu

Modni radar

OBJAVLJENO:
13.08.2016. u 09:00

Poduzetnici Jarno Vahnatapio i Magnus Emilson vlasnici najbrže rastućeg modnog online brenda

Weekend Media Festival u Rovinju će i ove godine od 22. do 25. septembra okupiti brojna renomirana imena iz poslovnog svijeta, među kojima će biti i Šveđani Jarno Vahnatapio i Magnus Emilson, pokretači NA-KD.com, najbrže rastućeg modnog online branda.

NA-KD.com pokrenut je u decembru 2015., a sudeći po dosadašnjim rezultatima, već u prvoj godini poslovanja promet će premašiti 10 miliona eura. U ponudi NA-KD je 113 brendova s gotovo 3000 odjevnih proizvoda, a prodana roba je dosad isporučena u čak 115 država širom svijeta.

NA-KD.com je izrastao iz online modne trgovine Nelly.com, koju je Jarno Vahnatapio pokrenuo u Švedskoj još 2003. godine, a od tada ju je proširio na cijelu Evropsku uniju. Vahnatapio je i osnivač ZooZoo.com koji se pozicionirao kao drugi najveći švedski dobavljač hrane za kućne ljubimce. Danas je najveći dioničar NA-KD.com s udjelom od 30 posto, dok drugi najveći udjel od 15,5 posto pripada Magnusu Emilsonu, osnivaču Visit Technology grupe. Emilson investira u različite kompanije nove tehnologije, među kojima su najuspješnije turistička platforma Citybreak, kompanija za performance marketing Tradedoubler, e-commerce platforma Jetshop te Booktable, servis za rezervacije stolova u restoranima, koji je 2015. Michelin Guide kupio za 100 miliona eura.

Kako prenose švedski mediji, NA-KD.com nedavno je dobio novu investicijsku injekciju od oko četiri miliona eura, a kako će se to odraziti na buduće poslovanje ove brzorastuće prinove u modnoj industriji moći će saznati sudionici Weekend Media Festivala, najvećeg komunikacijskog festivala u jugoistočnoj Evropi, koji se organizuje pod generalnim pokroviteljstvom Adris grupe.

 

Slični članci
Ljetna zabava u apartmanima Rosa
Ljetna zabava u apartmanima Rosa
Ukoliko još niste osmislili svoju ljetnu zabavu, a željeli biste isprobati nešto…
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina STYLE.BA. Online magazin STYLE.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara STYLE.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.
comments powered by Disqus