Osjetite Sarajevski filmski spektakl u vašem domu
Osjetite Sarajevski filmski spektakl…
Dvanaestog avgusta, samo jednim klikom možete postati dio Sarajevo Film Festivala.
Neka magična Orhidelia bude vaš izbor ovoga ljeta
Neka magična Orhidelia bude vaš izbor…
Terme Olimia s cjelokupnom i kvalitetnom wellness i selfness ponudom poziva…
Ljeto u Termama Tuhelj
Ljeto u Termama Tuhelj
Ljeto je period kada najviše razmišljamo o odmoru s obitelji i prijateljima.

Švedski lideri online modne industrije na Weekend Media Festivalu

Modni radar

OBJAVLJENO:
13.08.2016. u 09:00

Poduzetnici Jarno Vahnatapio i Magnus Emilson vlasnici najbrže rastućeg modnog online brenda

Weekend Media Festival u Rovinju će i ove godine od 22. do 25. septembra okupiti brojna renomirana imena iz poslovnog svijeta, među kojima će biti i Šveđani Jarno Vahnatapio i Magnus Emilson, pokretači NA-KD.com, najbrže rastućeg modnog online branda.

NA-KD.com pokrenut je u decembru 2015., a sudeći po dosadašnjim rezultatima, već u prvoj godini poslovanja promet će premašiti 10 miliona eura. U ponudi NA-KD je 113 brendova s gotovo 3000 odjevnih proizvoda, a prodana roba je dosad isporučena u čak 115 država širom svijeta.

NA-KD.com je izrastao iz online modne trgovine Nelly.com, koju je Jarno Vahnatapio pokrenuo u Švedskoj još 2003. godine, a od tada ju je proširio na cijelu Evropsku uniju. Vahnatapio je i osnivač ZooZoo.com koji se pozicionirao kao drugi najveći švedski dobavljač hrane za kućne ljubimce. Danas je najveći dioničar NA-KD.com s udjelom od 30 posto, dok drugi najveći udjel od 15,5 posto pripada Magnusu Emilsonu, osnivaču Visit Technology grupe. Emilson investira u različite kompanije nove tehnologije, među kojima su najuspješnije turistička platforma Citybreak, kompanija za performance marketing Tradedoubler, e-commerce platforma Jetshop te Booktable, servis za rezervacije stolova u restoranima, koji je 2015. Michelin Guide kupio za 100 miliona eura.

Kako prenose švedski mediji, NA-KD.com nedavno je dobio novu investicijsku injekciju od oko četiri miliona eura, a kako će se to odraziti na buduće poslovanje ove brzorastuće prinove u modnoj industriji moći će saznati sudionici Weekend Media Festivala, najvećeg komunikacijskog festivala u jugoistočnoj Evropi, koji se organizuje pod generalnim pokroviteljstvom Adris grupe.

 

Slični članci
Ljetna zabava u apartmanima Rosa
Ljetna zabava u apartmanima Rosa
Ukoliko još niste osmislili svoju ljetnu zabavu, a željeli biste isprobati nešto…
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina STYLE.BA. Online magazin STYLE.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara STYLE.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.
comments powered by Disqus