Ljeto u Termama Tuhelj
Ljeto u Termama Tuhelj
Ljeto je period kada najviše razmišljamo o odmoru s obitelji i prijateljima.
10. Weekend Media Festival
10. Weekend Media Festival
Jubilarno okupljanje kreativnih dokoličara u Rovinju dešava se od 21. do 24.…
Istočna Evropa: Građani spremni podržati vlade u borbi protiv sive ekonomije
Istočna Evropa: Građani spremni podržati…
Kompanija Mastercard je objavila rezultate novog istraživanja o svijesti i…

Kakav će biti potrošač budućnosti?

Mirisno i svježe

OBJAVLJENO:
20.05.2016. u 10:20

Ekskluzivno za učesnike Branding konferencije

Agencija GfKBH će za učesnike Branding konferencije ekskluzivno prezentirati istraživanje "Consumer trendovi - Kako će svijet izgledati 2025."

Možemo govoriti o vrijednosti i identitetu brandova, ali njihov osnovni zadatak je da privuku pažnju i angažiraju potrošača, odnosno da prepoznaju njegovu potrebu. Da bismo to postigli, moramo poznavati kupca, ono što mu je važno i koje su njegove potrebe. Učesnici Branding konferencije 06, koja će se održati 3. juna, u klubu My Face, u ul. Vilsonovo šetalište br. 8 u Sarajevu, imaće ekskluzivnu priliku upoznati se sa istraživanjem agencije GfK BH - Kakav će potrošač biti u budućnosti.

"Prezentirat ćemo istraživanje "Consumer trendovi - Kako će svijet izgledati 2025.", koji je to pravac u kome potrošači idu i kakvi će biti za 5 do 10 godina", kazala je Elma Pašić, direktorica GfK BH agencije i dodala da bi brandovi trebali biti spremni da kombiniraju različite izvore podataka kako bi znali gdje ide potrošač i bili jedan korak ispred njih.

"Osnova suvremenog marketinškog pristupa je upravljanje odnosom brand - potrošač, ako želimo ostati u igri na visoko konkurentnom tržištu, trebamo identificirati potrebe potrošača, istaknuti se i ponuditi nešto drugačije, a naše istraživanje će pokazati u kojem smjeru trebamo razmišljati", rekla je Pašić.

Često čujemo da je inovacija pokretačka snaga branda koja određuje njegovu poziciju i tržišni uspjeh. Direktorica GfKBH napominje da inovacija nije plod slučaja, nego strateškog pristupa razvoju marke i komunikacije sa potrošačima:

"Baš zbog toga ćemo na Branding konferenciji govoriti o nekim novim trendovima kod potrošača. Brand mora aktivno komunicirati sa potrošačima. S naglaskom na aktivno, pamtljivo, ono koje donosi iskustvo, emociju i interaktivni odnos. Živimo u dinamičnom vremenu i imamo aktivnog potrošača koji se informira, traži pogodnosti za vrijeme kupovine, želi sve sada i odmah, traži veću vrijednost za svoj novac".

Broj dodirnih tačaka između brandova i potrošača narastao je do neslućenih razmjera. Brandovi ih trebaju pratiti, moraju znati vrijednost svake od tih tačaka ili barem onih koje su najznačajnije za potrošača. Sam potrošač teži i želi imati bogatije iskustvo od jednostavne kupnje novog proizvoda. Zbog toga brandovi trebaju imati cjelovit uvid i znati što to potiče na izbor, kako bi mogli pružiti iskustvo, ali i inovaciju, u svakoj tački dodira sa brandom.

Današnji kupac je Povezani potrošač i brandovi bi trebali voditi računa o načinu kako takav kupac ostvaruje kontakte i šta mu je važno.

"Moramo imati uvid s čime se susreće potrošač i kako izgleda „Consumer journey". Danas je slika procesa odluke potpuno drugačija nego što je bila prije 5-10 godina, ona je sada bar trodimenzionalna", kaže Pašić.

Primjećujemo da svi globalni i jaki brandovi imaju sve više interaktivnih kampanja za svoje potrošače. Tako se unutar kategorije povezuju sa svojim potrošačima i ostavljaju pamtljiv trag. Sve ovo daje više mogućnosti brandovima i njihovim kreativnim timovima za povezivanje sa potrošačem.

"Ako želimo biti korak ispred, moramo pratiti trendove, segmentirati tržište i odgovarati na potrebe jer potrošač koji dolazi sutra, nije niti sličan onom danas. To trebamo prepoznati i prilagoditi se, te pratiti svaki korak kako bi pridobili kupca budućnosti."

Moramo upoznati Povezanog potrošača – znati da je vrlo živ i prisutan i da je on taj koji će i dalje oblikovati način na koji razmišljamo o brandovima, komunikaciji i inovaciji. On je ključan za budući uspjeh svih proizvoda i usluga. Budućnost je sada, i trebamo biti spremni za naredni korak.

 

 

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina STYLE.BA. Online magazin STYLE.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara STYLE.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.
comments powered by Disqus