Osjetite Sarajevski filmski spektakl u vašem domu
Osjetite Sarajevski filmski spektakl…
Dvanaestog avgusta, samo jednim klikom možete postati dio Sarajevo Film Festivala.
Neka magična Orhidelia bude vaš izbor ovoga ljeta
Neka magična Orhidelia bude vaš izbor…
Terme Olimia s cjelokupnom i kvalitetnom wellness i selfness ponudom poziva…
Ljeto u Termama Tuhelj
Ljeto u Termama Tuhelj
Ljeto je period kada najviše razmišljamo o odmoru s obitelji i prijateljima.

Kakav će biti potrošač budućnosti?

Mirisno i svježe

OBJAVLJENO:
20.05.2016. u 10:20

Ekskluzivno za učesnike Branding konferencije

Agencija GfKBH će za učesnike Branding konferencije ekskluzivno prezentirati istraživanje "Consumer trendovi - Kako će svijet izgledati 2025."

Možemo govoriti o vrijednosti i identitetu brandova, ali njihov osnovni zadatak je da privuku pažnju i angažiraju potrošača, odnosno da prepoznaju njegovu potrebu. Da bismo to postigli, moramo poznavati kupca, ono što mu je važno i koje su njegove potrebe. Učesnici Branding konferencije 06, koja će se održati 3. juna, u klubu My Face, u ul. Vilsonovo šetalište br. 8 u Sarajevu, imaće ekskluzivnu priliku upoznati se sa istraživanjem agencije GfK BH - Kakav će potrošač biti u budućnosti.

"Prezentirat ćemo istraživanje "Consumer trendovi - Kako će svijet izgledati 2025.", koji je to pravac u kome potrošači idu i kakvi će biti za 5 do 10 godina", kazala je Elma Pašić, direktorica GfK BH agencije i dodala da bi brandovi trebali biti spremni da kombiniraju različite izvore podataka kako bi znali gdje ide potrošač i bili jedan korak ispred njih.

"Osnova suvremenog marketinškog pristupa je upravljanje odnosom brand - potrošač, ako želimo ostati u igri na visoko konkurentnom tržištu, trebamo identificirati potrebe potrošača, istaknuti se i ponuditi nešto drugačije, a naše istraživanje će pokazati u kojem smjeru trebamo razmišljati", rekla je Pašić.

Često čujemo da je inovacija pokretačka snaga branda koja određuje njegovu poziciju i tržišni uspjeh. Direktorica GfKBH napominje da inovacija nije plod slučaja, nego strateškog pristupa razvoju marke i komunikacije sa potrošačima:

"Baš zbog toga ćemo na Branding konferenciji govoriti o nekim novim trendovima kod potrošača. Brand mora aktivno komunicirati sa potrošačima. S naglaskom na aktivno, pamtljivo, ono koje donosi iskustvo, emociju i interaktivni odnos. Živimo u dinamičnom vremenu i imamo aktivnog potrošača koji se informira, traži pogodnosti za vrijeme kupovine, želi sve sada i odmah, traži veću vrijednost za svoj novac".

Broj dodirnih tačaka između brandova i potrošača narastao je do neslućenih razmjera. Brandovi ih trebaju pratiti, moraju znati vrijednost svake od tih tačaka ili barem onih koje su najznačajnije za potrošača. Sam potrošač teži i želi imati bogatije iskustvo od jednostavne kupnje novog proizvoda. Zbog toga brandovi trebaju imati cjelovit uvid i znati što to potiče na izbor, kako bi mogli pružiti iskustvo, ali i inovaciju, u svakoj tački dodira sa brandom.

Današnji kupac je Povezani potrošač i brandovi bi trebali voditi računa o načinu kako takav kupac ostvaruje kontakte i šta mu je važno.

"Moramo imati uvid s čime se susreće potrošač i kako izgleda „Consumer journey". Danas je slika procesa odluke potpuno drugačija nego što je bila prije 5-10 godina, ona je sada bar trodimenzionalna", kaže Pašić.

Primjećujemo da svi globalni i jaki brandovi imaju sve više interaktivnih kampanja za svoje potrošače. Tako se unutar kategorije povezuju sa svojim potrošačima i ostavljaju pamtljiv trag. Sve ovo daje više mogućnosti brandovima i njihovim kreativnim timovima za povezivanje sa potrošačem.

"Ako želimo biti korak ispred, moramo pratiti trendove, segmentirati tržište i odgovarati na potrebe jer potrošač koji dolazi sutra, nije niti sličan onom danas. To trebamo prepoznati i prilagoditi se, te pratiti svaki korak kako bi pridobili kupca budućnosti."

Moramo upoznati Povezanog potrošača – znati da je vrlo živ i prisutan i da je on taj koji će i dalje oblikovati način na koji razmišljamo o brandovima, komunikaciji i inovaciji. On je ključan za budući uspjeh svih proizvoda i usluga. Budućnost je sada, i trebamo biti spremni za naredni korak.

 

 

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina STYLE.BA. Online magazin STYLE.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara STYLE.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.
comments powered by Disqus