Osjetite Sarajevski filmski spektakl u vašem domu
Osjetite Sarajevski filmski spektakl…
Dvanaestog avgusta, samo jednim klikom možete postati dio Sarajevo Film Festivala.
Neka magična Orhidelia bude vaš izbor ovoga ljeta
Neka magična Orhidelia bude vaš izbor…
Terme Olimia s cjelokupnom i kvalitetnom wellness i selfness ponudom poziva…
Ljeto u Termama Tuhelj
Ljeto u Termama Tuhelj
Ljeto je period kada najviše razmišljamo o odmoru s obitelji i prijateljima.

Njemačka omiljena među turistima iz Bosne i Hercegovine

Mirisno i svježe

OBJAVLJENO:
20.05.2016. u 09:02

Zemlja koju svi vole

U Sarajevu, održana je pres-konferencija tima regionalnog ureda Njemačke turističke zajednice u restoranu Pivnica Sarajevo. Dobrodošlicu svim prisutnim poželio je Frank Werner, rukovodilac ekonomskog odjela Ambasade Republike Njemačke, dok je prezentaciju upriličila Tijana Đuričić, PR Regionalnog ureda Njemačke turističke zajednice.

Sa 79,7 miliona međunarodnih noćenja njemački incoming turizam u 2015. bilježi šesti rekordni rezultat u nizu. Prema podacima Saveznog zavoda za statistiku, broj noćenja stranih gostiju u smještajnim objektima s najmanje deset kreveta, od januara do decembra 2015., bio je oko 4,1 milion veći u odnosu na usporedne podatke prethodne godine, što je porast od 5,4 posto.

 

Njemačka u BiH najpopularnija kod mladih

Njemačka se kao turistička destinacija nalazi na trećem mjestu prema popularnosti kod turista iz Bosne i Hercegovine s 15% od ukupnog broja putovanja (odmah nakon Crne Gore 22%, Hrvatske 17%, a ispred Austrije 8%). Bh. turisti u Njemačku putuju na odmor (26%), zbog posla (9%) i iz drugih razloga (64%). Najveći broj turista putuje osobnim automobilom (36%), kombi prijevozom (32%) i avionom (27%). Njemačka je u Bosni i Hercegovini najpopularnija kod mladih (50% gostiju ima između 15 i 34 godine) i turista srednje dobi (37% gostiju ima između 34 i 55 godina), a turisti iznad 55 godina čine tek 14% posjetitelja Njemačke. Najuobičajenija su duža putovanja, a bh. građani prosječno potroše 36 EUR-a dnevno. I dalje je rezervisanje smještaja i sadržaja češće osmišljeno unaprijed preko agencija (52%), dok se mlađi naraštaji odlučuju za online rezervacije (25%).

Predivan odmor u srcu prirode u Njemačkoj

U 2016. godini Njemačka turistička zajednica (DZT) u središte svojih svjetskih marketinških i reklamnih aktivnosti stavila je tematsku kampanju “Predivan odmor u srcu prirode u Njemačkoj. Suštinu kampanje čini više od 130 njemačkih parkova prirode: 16 nacionalnih parkova, 15 UNESCO-vih rezervata biosfere i preko 100 parkova prirode. Njemačka turistička zajednica predstavlja 16 prekrasnih biranih prirodnih krajolika kao predstavnika te raznolikosti.

Njemačka ima 30 sredogorja, 350 otoka i šumskih površina na trećini površine države i široku ponudu avanturističkih aktivnosti u prirodi: na 200 000 km označenih planinarskih staza, uključujući 500 vrhunskih pješačkih staza i preko 100 kvalitetnih staza te biciklističkih ruta ukupne dužine 70 000 km, turisti u Njemačkoj zaista mogu doživjeti „predivan odmor u srcu prirode”.

 

Tražilica odredišta

„Predivan odmor u srcu prirode u Njemačkoj” kao internetska kampanja najviše se oslanja na primjenu digitalnih oblika komunikacije. Osnova je prošireni sadržaj o prirodi na stranici

www.germany.travel/natur. Interaktivna karta i detaljan sadržaj na različitim jezicima ilustriraju raznolikost prirodnih krajolika u Njemačkoj. Njemačka turistička zajednica uvela je novi viralni element, tražilicu odredišta (www.germany.travel/enjoy). Različitim mogućnostima filtriranja korisnik se veoma lako može snaći u turističkim profilima nacionalnih parkova prirode, te na mreži otkriti svoje omiljeno mjesto i dijeliti ga s prijateljima na društvenim mrežama. Videokampanja (www.youtube.com/germanytourism) prikazuje svijetu do sada manje poznate zabavne aktivnosti u njemačkim parkovima prirode, naprimjer, trekking, penjanje, paragliding i zmajarenje, vožnju kanuom, promatranje divljih životinja ili pješačenje kroz blato.

ProtagonistiInfluencer putovanja, inače korisnici blogova i Instagrama, govore o pronalaženju svojih omiljenih mjesta i svojim iskustvima na tim odredištima stvarajući novi korisnički sadržaj. Ovi se prilozi označavaju hashtagom kampanje (#EnjoyGermanNature) i objavljuju na stranici www.german.travel/enjoygermannature.

 

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina STYLE.BA. Online magazin STYLE.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara STYLE.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.
comments powered by Disqus