Nova godina uz Rockabilly u Termama Tuhelj
Nova godina uz Rockabilly u Termama…
Tematski doček Nove godine uz odličnu prednovogodišnju zabavu u stilu Rockabilly-a,…
Teslina limuzina zagađuje više od malog Mitsubishija
Teslina limuzina zagađuje više od malog…
Mali Mitsubishi Mirage, u nas poznatiji kao Space Star, ne slovi za najbolji…
Predstavljena nova linija  kozmetičkih proizvoda brenda Catrice
Predstavljena nova linija kozmetičkih…
U Sky Baru hotela Courtyard by Marriott u Sarajevu, predstavljena je nova linija…

Novi Renault Megane uskoro na bh. tržištu

Automania

OBJAVLJENO:
27.02.2016. u 11:25

Četvrta generacija slavnog modela koji suvereno vlada evropskim cestama

Dolazi nebrušeni dijamant hi-tech tehnologije, vrhunske upravljivosti i nenadmašnog komfora u kompaktnoj klasi...Novi Megane stiže na bh. tržište...

Nakon 6,6 miliona prodatih vozila u 50 država od 1996. godine kada je Renault lansirao kompaktnog nasljednika modela Renault 19, dolazi četvrta generacija Meganea koja puca od hi-tech tehnologije, vrhunske upravljivosti i nenadmašnog komfora u kompaktnoj klasi. Megane četvrte genercije postavlja nova pravila i podiže letvicu kvaliteta u sam vrh u svom segmentu.

Novi Renault Megane je sve samo ne konfekcijski skrojen model kompaktne klase. Armija dizajnera i inžinjera je disala jednim plućima kada je pokrenut, razvijan i okončan projekat četvrte generacije Megana. Svaki segment novog Meganea, od atraktivnog dizajna sa high-tech LED svjetlima, zatim raskošnog enterijera sa vrhunskom završnom obradom, te na vrhuncu importovanja napredne tehnologije iz viših segmenata sa unikatnom 4Control šasijom, brušen e pažljivo poput stranica najfinijeg dijamanta. Renaultovi stručnjaci su izvukli samo najbolje iz prethodne dvije decenije otkako postoji model Megane, te četvrtu ediciju ponovo spakovali provokativno, šik i nadahnjujuće kako to i dolikuje imidžu najbrže rastućeg automobilskog proizvođača na Starom kontinentu.


Bliskost sa vozilima iz višeg segmenta

Upečatljiva karoserija sa dužinom od 4,36m (+6,5 cm), širinom od 1,81m (+2 cm) i visinom od 1,45m (-2,5 cm), pokazuje harmonične s jedne i izazovne proporcije u kompaktnoj klasi s druge strane. Prostor za zavidan međuosovinski razmak od 2,67m i prošireni trag točkova za 4,5 cm, zvanično referentnoj tački u kompaktnoj klasi, oslobodila je nova modularna CMF C/D platforma premijerno razvijena za model Espace, a zatim dodijeljena Talismanu i Kadjaru, koji najbolje demonstriraju Meganov dojam i bliskost sa vozilima iz D segmenta.

 

Stilski ukrasi poput širokih i isklesanih bokova, inspirativna svjetlosna tijela sa C oblikom sprijeda i rastegnutom formom odzada po uzoru na Renaultovu krstaricu Talisman, te aerodinamična karoserija kao jedan od imperativa u razvoju ovog modela, prvi su stub Meganeove odvažnosti i nesvakodnevne elegancije u kompaktnoj klasi!

Koliko su majstori dizajna bili inspirativni izvana, toliko su vanjski identitet i ukrase spretno i povezano prenijeli i na enterijer. No, snaga novog Megana leži ujedno i u premiumskoj završnoj obradi materijala, čime Renaultov kompakt postavlja nova pravila i podiže letvicu kvaliteta u sami vrh u svom segmentu. Potvrda stiže i u vidu vertikalno pozicioniranog 8-inčnog ekrana osjetljivog na dodir, grijača u volanu i masažera u sjedištima koje Megane nasljeđuje iz automobila iz višeg i luksuznijeg automobilskog razreda, te ih nesebično donosi u svoj matični segment. Snaga modularne platforme je nepresušna, s obzirom da Meganeu osigurava najviše prostora za koljena na zadnjoj klupi kao i jedan od najizdašnijih prtljažnika u segmentu.


Efikasni i ekonomični agregati Energy generacije

Renaultova armija inžinjera nije niti u pogledu pogonskih jedinica bila ravnodušna, a svi agregati su odmjereni i prilagođeni visokim standardima ekološke norme i niske potrošnje goriva. Nova generacija agregata izgrađena je na tehnologiji koju Renault znalački razvija već pune četiri decenije u Formuli 1 i spretno je pomiruje u cestovnim vozilima, uključujući ujedno i Novi Megane. Njegovih šest Energy agregata oplemenjenih turbo punjačima razvijaju snagu od 90 do 205 KS, a svojom ''širinom'' ispunjavaju sve potrebe kod vozača, od kultivisanog rada, elastičnosti u razvoju snage i obrtnog momenta, do jako niske potrošnje. Seriju unaprijeđenih ručnih mjenjača Renault će nastaviti da nadopunjuje sa naprednom EDC mjenjačkom kutijom sa dvostrukim kvačilom.


Nesebično opremljen naprednom tehnologijom

U skladu sa novim korporativnim sloganom Renault Grupe ''Passion for life'', Novi Megane upražnjava visoku tehnologiju iz viših segmenata za olakšano korištenje u svakodnevnoj vožnji i stoga je izuzetno poseban u kompaktnoj klasi, koja uglavnom nije na takvom stadiju napretka. Aktivni tempomat sa radarom ACC, sistem za kontrolu mrtvog ugla, Park assist ''slobodne ruke'', upozorenje na prekoračenje brzine sa prepoznavanjem saobraćajnih znakova i Head-up display, glavni su nosioci tehnološkog arsenala koji će budućim vlasnicima dozvoliti da budu u korak sa tehnološkim napretkom i da uživaju u vožnji koristeći sve prednosti moderne tehnologije. Novi Megane je prvi kompaktni automobil koji posjeduje 4Control šasiju sa četiri upravljiva točka, nudeći nenadmašnu upravljivost i preciznost u vožnji, dok sa sistemom Multi-Sens, koji se već etablirao u modelu Espace, pruža vrhunac vožnje objedinjujući na bezbroj načina sve dostupne tehnologije pod jedan ''krov'' kako bi putnici u vozilu beskrajno uživali.

Četvrta generacija Meganea tržišno će biti komercijalizovana već idućeg mjeseca. Tradicionalno bogata serijska oprema u četiri osnovna nivoa opremljenosti: Life, Zen, Intens i Bose, zatim dvije linije opreme GT line i GT, te mnoštvo opcijskih stavki, probudit će novi elan u kompaktnoj klasi, koja nakon dužeg perioda dobiva nebrušeni dijamant hi-tech tehnologije, vrhunske upravljivosti i nenadmašnog komfora.

 

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina STYLE.BA. Online magazin STYLE.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara STYLE.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.
comments powered by Disqus