Osjetite Sarajevski filmski spektakl u vašem domu
Osjetite Sarajevski filmski spektakl…
Dvanaestog avgusta, samo jednim klikom možete postati dio Sarajevo Film Festivala.
Neka magična Orhidelia bude vaš izbor ovoga ljeta
Neka magična Orhidelia bude vaš izbor…
Terme Olimia s cjelokupnom i kvalitetnom wellness i selfness ponudom poziva…
Ljeto u Termama Tuhelj
Ljeto u Termama Tuhelj
Ljeto je period kada najviše razmišljamo o odmoru s obitelji i prijateljima.

Renault Megane i Talisman: 5 Euro NCAP zvijezdica za sigurnost

Automania

OBJAVLJENO:
19.12.2015. u 12:08

Maksimalno siguran

Nakon Renaultovih modela novi Espace i Kadjar, Euro NCAP je dodijelo maksimalnih pet zvijezdica na testu sigurnosti i novom Meganu i Talismanu. Oba modela karakteriše visoka stopa pasivne sigurnosti zahvaljujući upotrebi čelika visokog stepena elastičnosti i novoj generaciji sistema asistencije koji vozača fokusiraju na vožnju.

 Novi Renault Megane i Talisman okrunjeni sa maksimalnih 5 Euro NCAP zvijezdica za sigurnost

Kada je u pitanju sigurnost, nova generacija Renault modela, uključujući novi Megane i Talisman, koristi sve benefite novorazvijene CMF C/D platforme (namijenjene za vozila iz C i D segmenta). Karakteristike ove nove platforme uključuju korištenje čelika vrlo visokog stepena elastičnosti, pogotovo na bočnim stranama, ali i na prostoru između odjela za motor i kabine. Kvadratni milimetar ove vrste čelika može izdržati opterećenje od 120 kg.

Prednosti koje donosi platforma CMF C/D leže u efikasnim sistemima za zadržavanje putnika na mjestu, uključujući prednje zračne jastuke koji se, zavisno o jačini udara i položaju putnika, stepenovano napuhavaju. Te osobine su omogućile novom Meganu i Talismanu da ostvare vrhunske rezultate za zaštitu odraslih i djece. Sigurnosni pojasevi su opremljeni predzatezačima i adaptivnim limitatorima, koji razinu zatezanja prilagođavaju intenzitetu udara i čak građi putnika. Kod bočnih sudara, vozač i suvozač su zaštićeni dvostrukim bočnim jastucima i bočnim zavjesama  posljednje generacije.

 

 

PAKETI POMOĆI VOZAČU U VOŽNJI

Sistemi za sigurno putovanje:

-Adaptivni tempomat i limitator brzine automatski prilagođava brzinu kretanja automobila kako bi održao sigurno rastojanje u odnosu na vozilo ispred

-AEBS (Sistem za kočenje u nuždi) upozorava vozača da zakoči pravovremeno kako bi izbjegao frontalni sudar. Kočnice se u kritičnim situacijama aktiviraju automatski.

 

Sistemi za upozorenje vozača

-Lane Departure Warning - Upozorenje na namjernu promjenu vozne trake

-Safe Distance Warning – Sistem za održavanje sigurnog razmaka u odnosu na vozilo ispred

-Overspeed Protection i Traffic Sign Recognition – Sistem upozorenja na prekoračenje brzine s funkcijom prepoznavanja saobraćajnih znakova omogućava sistemu tempomata i limitatora brzine da automatski prilagodi brzinu kretanja

-Blind Spot Warning – Sistem koji vizuelnim signalom upozorava vozača na ''mrtvi ugao'' kada detektuje vozilo u jednoj od mogućih tačaka mrtvog ugla

 

Sistemi koji olakšavaju svakodnevnicu i drže fokus vozača na vožnji

- Head-up display u boji – U nivou vozačevih očiju pokazuje podatke o većini sistema za   pomoć u vožnji, brzini kretanja i instrukcija za navigaciju 

- Automatsko aktiviranje snopa dugih, odnosno kratkih svjetala bez intervencije vozača

- Pomoć u vožnji uključujući i Easy Park Assist sistem (prednji, zadnji i bočni parking senzori) sa kamerom za vožnju unazad.

 

SISTEM ZA SPRJEČAVANJE PODVLAČENJA PUTNIKA: RENAULTOVA INOVACIJA DOSTUPNA VEC 15 GODINA

 

Već punih 15 godina Renault uvodi tehnološke inovacije u pomoći za sprječavanje podvlačenja putnika ispod sigurnosnog pojasa pri frontalnim sudarima. Prilikom razvoja ove tehnologije Renault kod testiranja sudara koristi posebne lutke opremljene fleksibilnijim materijalima u području prepona kako bi simulacije bile što vjerodostojnije stvarnim situacijama. Ova tehnologija zahtjeva ozbiljan pristup i rad na ergonomiji sjedišta i sidrišta sigurnosnih pojasa. U januaru 2015. Euro NCAP, kao kriterij u ispitivačkom protokolu, koji je svake godine strožiji, prvi je  put uvrstio zaštitu od podvlačenja putnika.

 
Tagovi: renault
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina STYLE.BA. Online magazin STYLE.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara STYLE.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.
comments powered by Disqus