Osjetite Sarajevski filmski spektakl u vašem domu
Osjetite Sarajevski filmski spektakl…
Dvanaestog avgusta, samo jednim klikom možete postati dio Sarajevo Film Festivala.
Neka magična Orhidelia bude vaš izbor ovoga ljeta
Neka magična Orhidelia bude vaš izbor…
Terme Olimia s cjelokupnom i kvalitetnom wellness i selfness ponudom poziva…
Ljeto u Termama Tuhelj
Ljeto u Termama Tuhelj
Ljeto je period kada najviše razmišljamo o odmoru s obitelji i prijateljima.

Odaberite svoju savršenu boju kose

Mirisno i svježe

OBJAVLJENO:
11.08.2015. u 23:45

Odaberite svoju savršenu boju kose

Kompanija dm drogerie markt predstavila je nadograđenu mobilnu aplikaciju koja omogućava ženama da testiraju različite boje za kosu, te im na taj način daje priliku da odaberu onu boju koja im najviše odgovara prije nego se odluče na promjenu...

U okviru kampanje „Kosa kakvu želim“, dm je nadogradio postojeću mobilnu aplikaciju koja od sada, uz standardne sadržaje, nudi mogućnost testiranja različitih nijansi boja za kosu.

               

Prezentacija nove aplikacije upriličena je u prepunoj dm prodavnici u Sarajevo City Centru, a prisutne dame imale su priliku da prve testiraju aplikaciju i upoznaju se sa svim njenim pogodnostima. Nadograđena aplikacija omogućava ženama da se fotografišu i mijenjaju boju kose dok ne otkriju onu nijansu koja im savršeno odgovara prije nego se odluče na promjenu boje.

Prema riječima članice Uprave dm-a Admire Isaković kompanija dm prati savremene trendove poslovanja, a nadogradnjom dm aplikacije svim damama se omogućava da  testiraju različite boje kose i na jednostavan način saznaju koja boja im najviše odgovara prije nego odu u posjetu kod frizera.


„Mnoge žene razmišljaju o novoj boji kose ali ne smiju da se odluče na promjenu. Međutim,  zahvajujući novoj dm aplikaciji to je sada veoma lako. Potrebno je samo da besplatno preuzmu aplikaciju sa Google Play a ubrzo i sa Apple Store portala, fotografišu se i odaberu idealnu boju. Na ovaj način aplikacija im pomaže pri odabiru odgovarajuće boje za kosu mnogo bolje od kataloga boja za kosu jer odmah na vlastitoj fotografiji imaju priliku vidjeti koja nijansa boje im najviše pristaje. Osim toga, dm u asortimanu ima široku paletu proizvoda za njegu i styling kose jer je jedan od simbola ženstvenosti i ljepote zdrava i sjajna kosa.” – kazala je gđa. Isaković.

Kampanja „Kosa kakvu želim” traje do 29.8.2015. godine, a svi kupci u dm prodavnicama će tokom trajanja kampanje za kupovinu 3 ili više proizvoda za njegu kose na poklon dobiti knjižicu s kuponima za kupovinu odabranih proizvoda po sniženim cijenama, te planer sa savjetima za njegu kose.

Nadograđena aplikacija u novom ruhu može se preuzeti na Google Play-u a postavka na Apple Store portal očekuje se u narednih mjesec dana. Za sve postojeće korisnike dm mobilne aplikacije dovoljno je da izvrše update iste

Više informacija o dm drogerie markt d.o.o.

dm je na bosanskohercegovačkom tržištu prisutan od juna 2006. kada je otvorena prva dm prodavnica u sarajevskom naselju Dobrinja. Za devet godina dm se pozicionirao kao vodeća kompanija u kategoriji drogerija s više od 480 zaposlenika i 57 prodavnica u 34 grada te distribucijskim centrom u Sarajevu. U poslovnoj godini 2013/14. dm je u Bosni i Hercegovini ostvario promet od 104,5 miliona KM. Asortiman dm-a obuhvata preko 11.000 proizvoda etabliranih svjetskih i domaćih proizvođača. Među dm robne marke spadaju Balea, alverde, DAS gesunde PLUS, s.he stylezone, Denkmit, babylove i mnoge druge. U cjelokupnom asortimanu posebno mjesto zauzimaju organska hrana, prirodna kozmetika i ekološki prihvatljivi proizvodi.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina STYLE.BA. Online magazin STYLE.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara STYLE.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.
comments powered by Disqus