Ljeto u Termama Tuhelj
Ljeto u Termama Tuhelj
Ljeto je period kada najviše razmišljamo o odmoru s obitelji i prijateljima.
10. Weekend Media Festival
10. Weekend Media Festival
Jubilarno okupljanje kreativnih dokoličara u Rovinju dešava se od 21. do 24.…
Istočna Evropa: Građani spremni podržati vlade u borbi protiv sive ekonomije
Istočna Evropa: Građani spremni podržati…
Kompanija Mastercard je objavila rezultate novog istraživanja o svijesti i…

dm doprinosi pozitivnim navikama u oralnoj higijeni djece

Mirisno i svježe

OBJAVLJENO:
11.05.2015. u 19:29

Društvena odgovorna kampanju pod nazivom „Veseli zubići”

Briga o oralnom zdravlju u Bosni i Hercegovini daleko je ispod one na svjetskoj razini, dok smo u Evropi jedna od zemalja sa najnižim stepenom brige o oralnoj higijeni. Tome svjedoče podaci da 95% stanovništva BiH do 35. godine života ima problema sa zubnim karijesom, za koji stručnjaci kažu da je najčešće oboljenje zuba. Zbog toga je potrebno poslati poruku o važnosti adekvatne dentalne njege i zdravlja usne šupljine.

S tim u vezi, dm od 6.5. do 6.6.2015. godine sprovodi društveno odgovornu kampanju „Veseli zubići” koju svi zainteresovani mogu podržati kupovinom proizvoda dentalne higijene u vrijednosti od 10 KM ili više. Na ovaj način dm kupci daju svoj doprinos donaciji pasti i četkica za zube mališanima u školama, brojnim udruženjima i ustanovama za djecu bez roditeljskog staranja širom BiH. dm nije zaboravio ni svoje kupce: tokom kampanje proizvodi dentalne higijene najprodavanijih robnih marki sniženi su i do 20%. U znak zahvalnosti za doprinos kampanji kupci će na poklon dobiti dječijom maštom uljepšan dm ceker.
Crteži na cekerima su djelo spretnih ruku mališana osnovnih škola u BiH. Tako dm kupci imaju priliku birati između deset jedinstvenih likovnih radova pristiglih iz pobjedničkih škola u nagradnom konkursu koji je dm organizovao putem svoje facebook stranice tokom mjeseca februara.


„Zabrinjavajući statistički podaci o zdravlju zuba stanovništva Bosne i Hercegovine pokazuju, da je tema zdravlja usne šupljine izuzetno aktuelna za roditelje i djecu. dm nastoji kroz kampanju staviti naglasak na važnost preventivne njege zuba i djecu uz podršku roditelja poticati da brinu o svojim zubima već od malih nogu.“ – izjavila je povodom početka kampanje Admira Isaković, članica Uprave dm-a, te dodala: „Kao i 2010. godine, kada smo realizirali kampanju „Za zdrav i lijep osmjeh“, i ovaj put smo za najmlađe pripremili predstavu kojom ćemo im, na jednostavan i razumljiv način, ukazati na važnost njege usne šupljine. Raduje me činjenica da smo od nadležnih ministarstava dobili zeleno svjetlo za održavanje predstava u odgojno obrazovnim ustanovama.“ – zaključila je gđa. Isaković.      


Za zdrav i blistav osmijeh potrebna je kontinuirana i kvalitetna njega, redovni stomatološki pregledi i pravilna ishrana. Stoga dm poziva sve sugrađane da se uključe u kampanju Veseli zubići jer „Od malih nogu treba znati kako zube sačuvati“.

Slični članci
Jer sve smo to MI
Jer sve smo to MI
Život nam svakodnevno donosi nepredvidive situacije u kojima se lakše snalazimo…
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina STYLE.BA. Online magazin STYLE.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara STYLE.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.
comments powered by Disqus