Osjetite Sarajevski filmski spektakl u vašem domu
Osjetite Sarajevski filmski spektakl…
Dvanaestog avgusta, samo jednim klikom možete postati dio Sarajevo Film Festivala.
Neka magična Orhidelia bude vaš izbor ovoga ljeta
Neka magična Orhidelia bude vaš izbor…
Terme Olimia s cjelokupnom i kvalitetnom wellness i selfness ponudom poziva…
Ljeto u Termama Tuhelj
Ljeto u Termama Tuhelj
Ljeto je period kada najviše razmišljamo o odmoru s obitelji i prijateljima.

Hrvatski brand Murva najavljuje prvu samostalnu reviju

Modni radar

OBJAVLJENO:
25.02.2015. u 11:49

Kampanja „Rust and flow“

Dizajnerica branda Murva, Ivana Knezović, kampanjom „Rust and flow“ najavljuje prvu samostalnu reviju u Hrvatskoj. Time započinje s istraživanjem hrvatskog tržišta dok istovremeno nastavlja s probojem na inozemno.

Ekološki brend Murva kojeg je prije nešto više od godinu dana osnovala mlada dizajnerica Ivana Knezović biti će po prvi put predstavljen hrvatskoj publici. Naime, dizajnerica će 27. veljače održati samostalnu reviju u Splitu kada će svi zainteresirani imati priliku pobliže upoznati ovaj, jedan od rijetkih ekoloških brendova na našem području. Revija će u potpunosti pratiti filozofiju brenda pa će se samim time znatno razlikovati od uobičajenog koncepta. Dovoljno je spomenuti željeznički kolodvor kao lokaciju održavanja na kojoj će biti prikazana nova kolekcija.

Prilikom priprema za reviju snimljena je promotivna kampanja nove kolekcije naziva „Rust and flow“. Dizajnerica je osmišljavajući kolekciju razmišljala o izvornosti stvari, konceptu vremena i života pa tako sam naziv služi kao metafora za život te veličanje slobode. Upravo stoga kampanja i kolekcija su monokromne, lišene jarkih boja i suvišnih detalja.

Kolekcijom prevladava mliječno – bijela boja, a izrađena je od 100%- tne vune flanel tkanja. Baš kao i murva odiše odlučnošću i snagom, a najzastupljeniji odjevni komad je plašt koji svojom formom omogućava idealan balans između tajnovitosti i razotkrivanja. Tako osim na plemenitost podsjeća na čednost žene u ovom slučaju izraženu kroz minimalizam. Također, velikim dijelom zastupljene su simetrija i asimetrija, lepršavost te ogoljenost od kićenosti kao okosnice na kojima brend izgrađuje svoju prepoznatljivost.

Iako jako mlad, brend Murva već je prisutan u nekoliko svjetskih gradova poput Toronta i New Yorka, a nakon održane revije u Splitu slijedi nastavak proboja na inozemno tržište. Dizajnerica se nada uspješnom predstavljanju i razvoju brenda kako na hrvatskom tako i na inozemnom modnom tržištu.

ZAŠTITNO LICE: Paula Amižić

FOTOGRAFIJE: Ivan Gudić

ŠMINKA: Matija Marin

FRIZURA: Hrvoje Kegalj / Frizerski salon Respexit

 

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina STYLE.BA. Online magazin STYLE.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara STYLE.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.
comments powered by Disqus