Nova godina uz Rockabilly u Termama Tuhelj
Nova godina uz Rockabilly u Termama…
Tematski doček Nove godine uz odličnu prednovogodišnju zabavu u stilu Rockabilly-a,…
Teslina limuzina zagađuje više od malog Mitsubishija
Teslina limuzina zagađuje više od malog…
Mali Mitsubishi Mirage, u nas poznatiji kao Space Star, ne slovi za najbolji…
Predstavljena nova linija  kozmetičkih proizvoda brenda Catrice
Predstavljena nova linija kozmetičkih…
U Sky Baru hotela Courtyard by Marriott u Sarajevu, predstavljena je nova linija…

Facebook vodi do depresije

Mirisno i svježe

OBJAVLJENO:
07.02.2015. u 18:53

Gledanje u profile prijatelja nas čini nesretnim

Prema posljednjim istraživanjima, korištenje Facebooka za bijeg od sopstvenih problema i praćenje drugih ljudi na ovoj društvenoj mreži, može dovesti do depresije, javlja Anadolu Agency (AA).

Prema podacima Svjetske zdravstvene organizacije (WHO), više od 350 miliona ljudi na svijetu pati od depresije, a brojne studije pokazale su da korištenje društvenih mreža u velikoj mjeri, ima utjecaj na psihičko stanje čovjeka.


Društvene mreže postale su fenomen u posljednjih deset godina. Facebook ima 1,39 milijardi aktivnih korisnika tokom mjeseca.

Norveški naučnici istražili su kakve bi mentalne posljedice mogli imati korisnici Facebooka, a rezultate su objavili u izvještaju "Skala ovisnosti o Faceeboku".

Oni navode da korištenje Facebooka kako bi se zaboravili sopstveni problemi, može uzrokovati djelimičnu ovisnost.

Također, stalno praćenje onoga što drugi rade na Facebooku može dovesti do osjećaja ljubomore i utučenosti kod osoba.

Stručnjaci su zaključili da je način korištenja društvenih mreža krucijalni faktor. Oni vjeruju da je osjećaj zavisti često popraćen simptomima depresije.

 

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina STYLE.BA. Online magazin STYLE.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara STYLE.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.
comments powered by Disqus