Ljeto u Termama Tuhelj
Ljeto u Termama Tuhelj
Ljeto je period kada najviše razmišljamo o odmoru s obitelji i prijateljima.
10. Weekend Media Festival
10. Weekend Media Festival
Jubilarno okupljanje kreativnih dokoličara u Rovinju dešava se od 21. do 24.…
Istočna Evropa: Građani spremni podržati vlade u borbi protiv sive ekonomije
Istočna Evropa: Građani spremni podržati…
Kompanija Mastercard je objavila rezultate novog istraživanja o svijesti i…

Uz Alnatura kuharice: Novogodišnja odluka - Hranit ću se zdravije!

Mirisno i svježe

OBJAVLJENO:
06.01.2015. u 21:09

Ispravnom prehranom do boljeg zdravlja

Savremeni tempo življenja ne ostavlja mnogo vremena za brigu o zdravlju. Međutim, kada se radi o prehrani svaki dodatni napor višestruko se isplati. Za razvijanje zdravijih prehrambenih navika u novoj godini pomoći će savjeti nutricioniste, korištenje namirnica iz ekološkog uzgoja te brzi i zdravi recepti iz Alnatura kuharica.

Sve više osoba svjesno je činjenice da su mnogi zdravstveni problemi, višak tjelesne težine i nedostatak energije prouzrokovani lošom ishranom te pogrešnim prehrambenim navikama. Nova godina predstavlja idealno vrijeme za donošenje odluka o promjenama u životnom stilu, a jedna od najčešćih vezana je upravo za usvajanje zdravijih prehrambenih navika. Kako bi što veći broj osoba motivisao da se zdravije hrane, dm je pripremio novu Alnatura kuharicu sa zdravim i brzim receptima prilagođenim užurbanoj modernoj svakodnevnici. „Zdrave prehrambene navike i aktivno bavljenje sportom predstavljaju ulaganje u zdravlje, a svaki pozitivan korak koji se napravi u tom pravcu višestruko se isplati.“, riječi su dipl. nutricionistice Amele Ivković O'Reilly, koja je pripremila nekoliko savjeta za zdraviju ishranu.

·  Smanjite unos šećera i izbacite dodatke iz ishrane – umjetne boje, zaslađivače, konzervanse i pojačivače okusa. Šećer stvara disbalans energije koja izaziva hiperaktivnosti. Zaslađivači utiču na promjene raspoloženje i mogu izazvati depresiju, dok dodaci mogu štetno djelovati na organizam.

·  Osigurajte ishranu bogatu svježim voćem i povrćem, koja obiluje vitaminima i mineralima koji su neophodni za jak i zdrav organizam.

·  Povećajte unos esencijalnih masti, omega-3 i omega-6 masnih kiselina, koje se nalaze u masnoj ribi, sjemenkama susama, suncokreta, lana i tikve.

·  Testirajte da li ste alergični na određenu hranu. Najčešće namirnice koje uzrokuju alergije su pšenica i gluten.

·  Nikad ne preskačite doručak. Doručkujte u roku od sat vremena nakon buđenja. Odaberite svježe sezonsko voće, cjelovite žitarice i orašaste plodove (orasi, bademi, lješnjaci, indijski orasi), a izbjegavajte šećer koji nas isprva čini hiperaktivnima ali u konačnici dovodi do brzog pada energije.

·  Izbjegavajte alkohol, kafu i čaj s kofeinom, jer prouzrokuju gubitak vode iz organizma. Voda je najbolji izvor tečnosti i treba je piti svaki dan oko 2 litra.

Hrana koju konzumiramo gorivo je za naše tijelo i njen kvalitet neposredno utiče na stanje organizma. Zdrava prehrana predstavlja direktno ulaganje u zdravlje. Sve više osoba kupuje namirnice iz ekološkog uzgoja, a jedan od prepoznatljivih brendova kod nas jeste Alnatura. Korištenjem ekoloških proizvoda sa oznakom „BIO“ doprinosite svom zdravlju te štitite i okolinu i čovjeka. Ova oznaka garancija je da proizvod u svom sastavu ima najmanje 95 % sastojaka koji dolaze iz organskog poljoprivrednog uzgoja te da je proizveden u skladu s EU standardima ekološkog uzgoja.

Moderan, brzi tempo življenja ne ostavlja mnogo prostora da se posvetimo svom zdravlju. Inspiraciju za brze i zdrave obroke potražite u Alnatura kuharicama koje u januaru dolaze na poklon prilikom kupovine Alnatura proizvoda u svim dm prodavnicama.

 

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina STYLE.BA. Online magazin STYLE.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara STYLE.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.
comments powered by Disqus