Nova godina uz Rockabilly u Termama Tuhelj
Nova godina uz Rockabilly u Termama…
Tematski doček Nove godine uz odličnu prednovogodišnju zabavu u stilu Rockabilly-a,…
Teslina limuzina zagađuje više od malog Mitsubishija
Teslina limuzina zagađuje više od malog…
Mali Mitsubishi Mirage, u nas poznatiji kao Space Star, ne slovi za najbolji…
Predstavljena nova linija  kozmetičkih proizvoda brenda Catrice
Predstavljena nova linija kozmetičkih…
U Sky Baru hotela Courtyard by Marriott u Sarajevu, predstavljena je nova linija…

Technoshop okrunjen globalnom nagradom Superbrands

Mirisno i svježe

OBJAVLJENO:
09.12.2014. u 00:11

Nagrada za kvalitet, vrhunsku uslugu i kontinuirani razvoj

Techno Shop dobitnik je velikog priznanja «Superbrands» čime je potvrdio status jednog od najboljih trgovinskog lanaca potrošačke elektronike u Bosni i Hercegovini

Na ceremoniji «Superbrands», koja je održana prošle sedmice u hotelu Evropa, Techno Shop je proglašen za vodeću tržišnu marku u BiH te  mu je dodijeljen status "Superbrands BiH" za 2013/2014. godinu u procesu glasanja koji je organizovala i nadgledala organizacija "Superbrands", globalni i neovisni branding autoritet koji provodi promociju i imenovanje najjačih tržišnih marki u 88 zemalja svijeta.

Ovim priznanjem je potvrđeno da su moderan koncept trgovine zajedno sa udobnim ambijentom i dizajnom, a koji su prepoznatljiva obilježja Techno Shopa i Stanić Grupe, primarno orijentirani na zadovoljenje potreba i želja potrošača.

“Ovo priznanje je dokaz da se višegodišnji trud isplatio. Ovo je svakako i motivacija da i u budućnosti nastavimo istim putem te da konstantno radimo na unapređenju naših usluga i proizvoda, ali s druge strane i velika odgovornost za budući razvoj ne samo Techno Shopa, već i cijele Stanić grupacije”, kazala je Aida Šehović, marketing manager Stanic Trade d.o.o

Više od 1.000 domaćih i međunarodnih brandova, raspoređenih u 27 kategorija, bilo je na listi finalista, koja je sastavljena u saradnji s vodećim agencijama za istraživanje tržišta kao što su Mareco Index Bosnia, Ipsos Puls, GfK i Valicon.

“Drago nam je da su vrhunska kvaliteta, dugogodišnja tradicija i kontinuirano unapređenje naših usluga i proizvoda već sada prepoznati od strane naših potrošača”, dodala je Aida Šehović.

Kako bi opravdao titulu lidera u segmentu maloprodaje elektronskih kućanskih aparata, Techno Shop  kontinuiranim ulaganjem u rast i razvoj proizvodnog asortimana osigurava garanciju kvaliteta i poslovanja.

***INFO:

Technoshop je poznati maloprodajni lanac elektronike i kućanskih aparata svjetskih poznatih brandova  i dio je Stanić Trade-a, članice Stanić Grupe,  kompanije iz Bosne i Hercegovine koja na tržištu nudi širok spektar potrošačke elektronike i aparata  poznatih svjetskih brendova kao što su LG, Philips, Sony, Hotpoint Ariston, Electrolux, Indesit i drugih.

Međunarodna organizacija Superbrands jedini je globalni i neovisni autoritet na području brandinga. Prisutna je u više od 90 zemalja širom svijeta i ima za cilj identificirati vodeće brandove na svakom pojedinom tržištu te promovirati disciplinu brandinga.

 

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina STYLE.BA. Online magazin STYLE.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara STYLE.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.
comments powered by Disqus