Osjetite Sarajevski filmski spektakl u vašem domu
Osjetite Sarajevski filmski spektakl…
Dvanaestog avgusta, samo jednim klikom možete postati dio Sarajevo Film Festivala.
Neka magična Orhidelia bude vaš izbor ovoga ljeta
Neka magična Orhidelia bude vaš izbor…
Terme Olimia s cjelokupnom i kvalitetnom wellness i selfness ponudom poziva…
Ljeto u Termama Tuhelj
Ljeto u Termama Tuhelj
Ljeto je period kada najviše razmišljamo o odmoru s obitelji i prijateljima.

Otvorena izložba Sinalco postera u sarajevskom Importanne Centru

Mirisno i svježe

OBJAVLJENO:
16.09.2014. u 10:30

Uz putovanje kroz stogodišnju tradiciju brenda

Svečano je otvorena izložba inovativnih umjetničkih plakata, koji su korišteni za vanjsko oglašavanje brenda još od davne 1902. pa sve do danas u organizaciji Sinalco International GmbH & Co. KG i Sinalco BiH, članice Teloptic d.o.o. Sarajevo.

Postavka izložbe je dostupna posjetiocima Importanne Centra do 30. septembra 2014.

Prisutnim zvanicama i gostima se govorom dobrodošlice obratio gosp. Mario Mais, Marketing Consulting Manager, Sinalco International, koji je tom prilikom izjavio: „Velika mi je čast i zadovoljstvo otvoriti našu Sinalco izložbu ovdje u Importanne Centru.  Sarajevo je moderan grad sa dugogodišnjom tradicijom, veoma otvoren, sa prijateljskim i kozmopolitskim duhom, te ne čudi da ima prijatelje širom svijeta, a sve to ga čini pravom adresom za Sinalco Bosna i Hercegovina, naš međunarodni i kozmopolitski brend.  Ovo je poseban dan za nas i veoma smo sretni što smo u mogućnosti prezentirati dugogodišnju tradiciju našeg brenda koji je bio i ostao mladalački.  Nadamo se da će izložba biti interesantna ljudima koji žive ili će posjetiti ovaj čudesni grad.“ Gosp. Mais je u nastavku dodao da je Bosna i Hercegovina jedno od najznačajniji tržišta za Sinalco u Jugoistočnoj Evropi, zahvaljujući partneru Teloptic i zalaganju cjelokupnog tima koji je razvijao Sinalco brend u našoj zemlji.   

Putovanje kroz 110 godina postojanja Sinalco brenda počinje sa jednimo d prvih umjetnika, koji je iskoristio ime brenda Sinalco za izgradnju vizuelnog identiteta,  grafičarem Lucien Achille Mauzan

Umjetnost oglašavanja brenda Sinalco se nastavlja sa radovima 11 umjetnika, koji pripadaju različitim umjetničkim stilovima.  Posteri, sada već remek djela vremena kojem pripadaju, obuhvataju sve periode počevši od Art Deco smjera pa sve do Pop Art-a. Stoga i koncept izložbe obuhvata umjetnička djela iz ovih smjerova, a ono što ovaj brend čini ponosnim je da su zajedničkim radom sa poznatim umjetnicima, reklamnim agencijama širom svijeta doprinijeli stvaranju remek dijela koja su osvojila i priznanja. 

Posjetioci imaju priliku uživati u detaljnom upoznavanju sa istorijom brenda Sinalco ali i mnogobrojnim umjetnicima i njihovim djelima koja su doprinijela izgradnji Sinalca.

Naziv brenda „Sinalco“ je nastao od skraćenice latinske riječi „sin alcohole“, što u prevodu znači „bez alkohola“ i ovaj brend već više od 100 godina osvježava svoje ljubitelje na tržištu od 50 zemalja širom svijeta, uključujući i Bosnu i Hercegovinu. 

Gotovo svaki Nijemac zna za simpatični brend sokova iz Duisburga s prepoznatljivošću od strane potrošača od 91% (GfK 2006 Allensbacher Institut, 2006), jarko narandžaste boje i nezaboravno svježeg ukusa. Generacijama se Sinalco jingle "Die Sinalco schmeckt ..." pjeva, te se i dan danas koristi u reklamnim porukama.

Prepoznatljivost brenda je rezultat dugog procesa, čiji je kamen temeljac položen u dane kada su i stvoreni bezalkoholni napitci. Sinalco je najstariji proizvođač bezalkoholnih napitaka u kontinentalnoj Europi i važi za brend stoljeća u Njemačkoj, a u Bosni i Hercegovini se proizvodi od februara 2001. kada je otvorena fabrika bezalkoholnih pića „Sinalco“, smještena u Blažuju, nedaleko od Sarajeva, sa najmodernijom tehnologijom i visokim strandardima proizvodnje i kvalitetom proizvoda za gazirana pića, energetska pića i ledene čajeve.  Komercijalna prisutnost je uvijek imala za cilj predstaviti brend Sinalco kao brend za mlade, lijep i osvježavajući što je i vidljivo iz umjetnosti izloženih postera na izložbi Sinalco ART-Tour Sarajevo 2014. 

O  brandu Sinalco

Sinalco International GmbH & Co KG - Kao franšizna kompanija Sinalco International izdaje licence stranim partnerima za korištenje prava na zaštitni znak, daje im sve potrebne recepte, i na taj način osigurava konzistentnu visoku kvalitetu Sinalco napitaka. Osim toga, kompanija podržava i savjetuje franšizere u odabiru tehničke opreme za proizvodnju kao i za ugostiteljstvo. Marketinške strategije i brand management kontrolira Sinalco International iz njemačkih stožera i podržava i savjetuje inostranog partnera u provedbi marketinških i prodajnih aktivnosti u vlastitoj zemlji.

Sinalco u BiH - Ceremonijom potpisivanja ugovora 27.02.2001. godine između Sinalco International GmbH & Co. i Teloptic d.o.o. Sarajevo, naša zemlja je postala 85. član ove izuzetno uspješne porodice.  26.06.2001. godine svečano je puštena u rad fabrika bezalkoholnih pića "Sinalco", smještena u Blažuju sa najmodernijom tehnologijom i visokim standardima proizvodnje i kvalitetom proizvoda.  U Sinalco BiH se proizvode gazirana pića, energetska pića i ledeni čajevi. Ekstrakte i druge važne sastojke dobijamo od matične kompanije Sinalco. Poznato je da matična kompanija razvija visoko kvalitetne sastojke koji čine bit i prepoznatljivost Sinalco proizvoda, što naše proizvode svrstava u sam svjetski vrh kvaliteta i prepoznatljivosti.

Sinalco i Art Deco - Nakon secesije slijedila je era Art Deco. S novim stilom se promijenio i stil u Sinalco oglašavanju, koje je pratilo novi smjer. Art Deco je zaslužan za dizajn i arhitekturu između 1920 i 1930 te je u novom pravcu i postavljena izložba u Parizu 1925 s nazivom "Exposition Internationale des Arts Décoratifs".   Odatle se Art Deco ubrzo proširio diljem Europe, SAD-a i mnogih drugih zemalja. Umjetnost tog doba je bila sastavljena od povremeno egzotičnog smjera te je bila pod utjecajem kubizma i futurizma. Pojam Art Deco karakteriziraju svijetle boje, geometrijski oblici i dekorativni motivi.   Art Deco je proveo Evropu do kraja Drugog svjetskog rata. Raspoloženje u neposrednom poslijeratnom razdoblju nije bilo u skladu s takvim luksuzom. Najduže je trajao kao stil u Sjedinjenim Američkim Državama, osobito u Hollywoodu i New Yorku, a također se pojavio i u dizajnu 50-ih godina.   Nakon rata, Sinalco oglašavanje u ranim danima je odmah preuzelo stil Art Deco ali je i ubrzo preuzelo nove smjerove u duhu vremena društva.

Sinalco i Pop Art - Sinalco je prvi brand koji je u kampanjama koristio novi stil Pop Art popularizovan u 70-im u ​​Njemačkoj. Pop art je umjetnički pokret koji je nastao sredinom 50-ih u ​​SAD i Engleskoj, a širi se i 60-ih godina do dominantne umjetničke forme. Umjetnici Pop Art često nazivaju anti-art, karikaturalnom svakodnevnom kulturom i svijetom konzumerizma. Karakteristika Pop Art je strip stil. Svi elementi i boje su prezentirani čisto i bez dubine. Pop Art je kombinacija stvarnosti i umjetnosti, koja žonglira s apstraktnim sredstvima poput duhovitosti, spola, razigranosti i zavođenja. Sinalco je s kampanjom u 70-im postala sastavni dio svakodnevnog života. Prožimao se kao smjer u restoranima, sportskim arenama kao i u ukupnoj slici o gradovima, gdje je i Sinalco izradio svoj imidž koji je podržavao jak karakter oglašavanja u pop art stilu. Zajedno s sloganom "Her mit der saftigen Frische von Sinalco" je stvorio novi brend imidž, potpuno prihvaćen od strane mladih ujedno i ciljne skupine oglašavanja. Najvažniji dio motiva je bilo predstavljanje Sinalco boce, zajedno sa slikom voća.

 

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina STYLE.BA. Online magazin STYLE.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara STYLE.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.
comments powered by Disqus