Predstavljena nova linija  kozmetičkih proizvoda brenda Catrice
Predstavljena nova linija kozmetičkih…
U Sky Baru hotela Courtyard by Marriott u Sarajevu, predstavljena je nova linija…
Osjetite Sarajevski filmski spektakl u vašem domu
Osjetite Sarajevski filmski spektakl…
Dvanaestog avgusta, samo jednim klikom možete postati dio Sarajevo Film Festivala.
Neka magična Orhidelia bude vaš izbor ovoga ljeta
Neka magična Orhidelia bude vaš izbor…
Terme Olimia s cjelokupnom i kvalitetnom wellness i selfness ponudom poziva…

Weekend Media Festival dovodi regiju u Rovinj

Mirisno i svježe

OBJAVLJENO:
03.09.2014. u 12:03

Kako se prilagoditi svijetu brzih promjena?

Pod generalnim pokroviteljstvom Adris grupe, sedmi Weekend Media Festival, koji se održava u Rovinju od 18. do 21. rujna, ponovno donosi jedinstvenu kombinaciju konferencije, druženja i zabave, ovaj put bogatiju nego ikad. U pet dvorana stare Tvornice duhana Rovinj posjetitelji će moći birati između pedesetak predavanja, panela, radionica i prezentacija, a navečer ih očekuju partyji po kojima je Weekend već nadaleko poznat.

„Imamo dosad najviše predavača i panelista, a posebno smo pojačali program radionica, jer želimo da se ljudi iz Rovinja vrate s konkretnim znanjima koja mogu odmah primijeniti u poslu. Nakon cjelodnevnih predavanja i panela, slijedi cjelonoćna zabava. Weekend doista živi 24 sata na dan“, ističe direktor festivala Tomo Ricov.

Iako je i dalje prvenstveno okupljanje regionalne komunikacijske industrije, Weekend je posljednjih godina proširio svoj doseg i na poslovne teme.

O velikom restrukturiranju hrvatskog businessa raspravljat će čelni ljudi najvećih hrvatskih kompanija - Davor Tomašković, predsjednik Uprave HT-a, Sanel Volarić, predsjednik Uprave Croatia osiguranja,  Darko Knez, predsjednik Uprave Konzuma i Jurica Novak, partner iz konzultantske kompanije McKinsey&Company. 

„Ove smo godine vidjeli puno promjena na čelu najvećih hrvatskih kompanija. Svjedočimo i procesima restrukturiranja, iskoracima u sasvim nova područja poslovanja. Stoga smo u Rovinj pozvali vodeće ljude najvećih hrvatskih kompanija da nam otkriju kako se prilagođavaju svijetu brzih promjena“, najavljuje direktor programa Nikola Vrdoljak.

Weekend ne okuplja samo poslovne ljude, nego i vodeće znanstvenike. Oni će na svom panelu pokušati odgovoriti na pitanje Otići ili ostati? Pitanje je potaknuto tezom iz nedavno objavljenog članka u medijima, prema kojoj Hrvatska ne dopušta uspjeh, pa se uspjeti može samo ako se ode u inozemstvo.

Vlasnik Pink televizije Željko Mitrović, čije je medijsko carstvo nedavno procijenjeno na više od 300 milijuna eura, ove godine prvi put je gost Weekend Media Festivala. U razgovoru One on one Mitrović će govoriti o svojim regionalnim planovima, a možda čujemo i nešto o navodnoj prodaji Pinka ruskom Gazpromu.

Jesu li odnosi s javnošću došli do svoj prirodnog kraja? Na to provokativno pitanje svoj će odgovor u Rovinju ponuditi Dejan Verčič, pročelnik Centra za marketing i odnose s javnošću Sveučilišta u Ljubljani. Smrt odnosa s javnošću, Verčičeva je teza, mogla bi biti neizbježna posljedica pojave integriranog komuniciranja, novinarstva marki, marketing sadržaja i mnogih drugih formi koje dovode u pitanje smisao dosadašnjeg PR-a.

Također će se govoriti o situaciji u novinarstvu. Pred urednike regionalnih informativnih programa postavljena su pitanja koliko nam i kako formatiranih vijesti uistinu treba te kako uskladiti veličinu tržišta s brojem kanala i informacija. Dugogodišnji novinari i urednici razgovarat će i o stanju profesije, koji su glavni uzroci njezina propadanja i može li novinarstvo uopće preživjeti.

I dok „ozbiljno“ novinarstvo prolazi duboku krizu, „neozbiljno“ je, čini se, u usponu. Vijesti s humorističkih portala nerijetko su toliko uvjerljive da na njih nasjedaju i mediji koji bi trebali biti ozbiljni. Primjerice, u Velikoj Britaniji humor je prava industrija, ali i u regiji imamo nekoliko dobrih primjera, poput News bara, Njuz.neta ili Tina Vodopivca. Oni će sasvim ozbiljno govoriti o važnosti humora u društvu i pokušati odgovoriti na barem jedno teško pitanje: kako to da je najpoznatiji komičar iz regije Slovenac, a ne Bosanac?

Uz panele i predavanja, ovogodišnji Weekend veliki je prostor dao radionicama, namijenjenima svima onima koji žele vidjeti kako agencije i mediji funkcioniraju iznutra. U dva dana bit će održano ukupno devet radionica, na teme širokog raspona, od marketinga i medijskog planiranja do televizije i turizma.

Weekend i HURA nastavljaju i s Balcannes revijom najboljih agencijskih projekata iz šest zemalja regije. Za prošlogodišnji BalCannes bila su prijavljena čak 82 rada iz cijele regije, a sličan je odaziv i ove godine. Prijave traju do 8. rujna na www.balcannes.com. Po drugi put će biti dodijeljene i nagrade SoMo Borac u organizaciji magazina planb.hr i agencija 404 te Jasno i Glasno. Sam SoMo Borac je showcase regionalne digitalne industrije, razmjena znanja i okupljalište digitalnih profesionalaca, a prijave traju do 9. rujna na www.somoborac.com.

Party, party, party

Čuveni partyji na Weekendu su najbolja mjesta networkinga na festivalu. Počinjemo u četvrtak s Weekend welcome partyjem u klubu Pepermint u Rovinju, na kojem će nas rasplesati svima poznati DJ-ji: Tomo In Der Muhlen, Mate Janković, Martin Milinković, Filip Jelaš, Ela Radić, DJ Dodo i Tomo Ricov.

U petak slijedi slovenski party uz poslasticu iz Ljubljane – Sladicu. Izvrstan uvod u slovenski party bit će novosadske The Frajle, ženski band sve popularniji i u Hrvatskoj. Party program u subotu zaključuje veliki koncert Psihomodo Popa koji će za posjetitelje Weekenda svirati do ranih jutarnjih sati.

Na 7. Weekend Media Festivalu očekuje se oko 4000 sudionika i posjetitelja, među kojima više od 500 akreditiranih novinara, više od 130 predavača, panelista i voditelja radionica te više od 300 studenata iz cijele regije. Prijave za ovogodišnji Weekend još su u tijeku na www.weekendmediafestival.com.

 

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina STYLE.BA. Online magazin STYLE.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara STYLE.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.
comments powered by Disqus