Osjetite Sarajevski filmski spektakl u vašem domu
Osjetite Sarajevski filmski spektakl…
Dvanaestog avgusta, samo jednim klikom možete postati dio Sarajevo Film Festivala.
Neka magična Orhidelia bude vaš izbor ovoga ljeta
Neka magična Orhidelia bude vaš izbor…
Terme Olimia s cjelokupnom i kvalitetnom wellness i selfness ponudom poziva…
Ljeto u Termama Tuhelj
Ljeto u Termama Tuhelj
Ljeto je period kada najviše razmišljamo o odmoru s obitelji i prijateljima.

Renault Captur: Mali, veliki francuski šarmer

Automania

OBJAVLJENO:
27.08.2014. u 08:53

Vozili smo

Renault Captur je mlađi, veći brat cestovne legende Renault Clia i upoznali smo ga prije godinu. Jednog takvog smo vozili po krivudavim prevojima između bosanskih brda kao stvorenih za testiranje jednog neobičnog i inovativnog automobila...

Renault Captur je mlađi, veći brat cestovne legende Renault Clia i upoznali smo ga prije godinu. Jednog takvog smo vozili po krivudavim prevojima između bosanskih brda kao stvorenih za testiranje jednog neobičnog i inovativnog automobila

Renault Captur naše ceste na naše je došao u ljeto prošle godine i već pri samom predstavljanju izazvao pažnju domaće automobilske javnosti. Već na prvi pogled bilo je jasno da se radi o drugačijem vozilu, ne samo vanjskim izgledom, nego i koncepcijom. Pitanje koje se često postavljalo prošle godine, kome i kakvim vozačima je zapravo namijenjen Captur, ima samo jedan odgovor. Renault Captur je svestran automobil za svakoga i za svaku priliku i svaki cestu. Robusnog vanjskog izgleda, dovoljno veliki da nam ulije sigurnost i dovoljno mali za svakodnevne potrebe i provlačenje kroz gužve, te pronalazak parking mjesta u gradu. Sportski duh koji zove na puteve izvan grada i karakteristična francuska udobnost, te činjenica da sa Capturom nećete ostati neprimjećeni, aduti su ovog zanimljivog vozila.

Kabina: Udobnost na nivou

Pretinci u automobilima nisu nešto o čemu se često govori i nisu nešto čemu se na testovima novih automobila posvećuje pretjerana pažnja, no Captur uopće nema pretinaca ispred suvozača. Na tom mjestu se nalazi ogromna, prava ladica na izvlačenje, tako velika (110 kubičnih centimetara) da u njoj može stati cijela ženska torba (znamo odlično veličinu modernih ženskih torbica) ili oprema hobby – fotografa ili paket sokova kada sa svojim Capturom krenete na izlet u prirodu.

Prostora za putnike ima više nego dovoljno, kako na zadnjoj udobnoj klupi, tako i za vozača i suvozača. Sjedišta su velika, udobna i zanimljivo dizanjanirana u „a la reccaro” stilu sa očitom namjerom da se potencijalnim kupcima Captur predstavi kao vozilo za mlađu, sportski i avanturistički nastrojenu klijentelu, željnu stisnutog gasa i vjetra u kosi. Sjedišta Captura kriju nekoliko zanimljivih inovacija, od kojih su neke vrlo praktične, poput zip – presvlaka koje se vrlo lako skidaju, peru i mijenjaju. Neke druge „inovacije” imaju upitnu praktičnost, kao što je lastiš iza suvozačevog i vozačevog sjedišta. Klasični džepovi bi bili mnogo praktičniji i korisniji.

Instrumenti su na mjestu, pregledni, lako dostupni i zgodni na dodir. Sviđa nam se „touch screen” CD radio, kao što nam se sviđa vrlo praktični pratinac iznad odlične zabavne konzole. Sviđa nam se i komandana tabla sa futuristički dizajniranim brzinomjerom. Na drugoj strani, ne sviđa nam se plastika od koje je sve to napravljeno. Naročito plastika u vratima može biti bolja. Ipak, mi smo vozili prvu generaciju Captura i očekivati je da će Renault u idućim godinama uraditi nešto po ovom pitanju. Ovako zanimljivo osmišljen automobil koji cilja na vozače nešto dubljeg džepa, sigurno zaslužuje bolju plastiku u unutrašnjosti. Renault zna i može bolje. Stariji Capturov brat, legendarni Clio je primjer za takvo nešto.

 Mali veliki

Captur ima velike točkove. Naš test je imao i velike, zanimljivo dizajnirane aluminijske felge. Captur ima i velika vrata, veliki zanimljivo ukrašeni krov. Ima i velika svjetla, velike staklene površine, velike retrovozire kao posuđene sa nekog opakog, rasnog terenca. Sve na Capturu djeluje veliko i robusno, no to je slatka obmana jer je Captur dug svega 412 centimetara. Ipak, na nešto više od danas skromnih ali za vozilo ovog tipa sasvim dovoljnih nešto više od četiri metra, smjestio se zanimljivo dizajniran autić koji pruža zabavnu i udobnu vožnju.

Vožnja u Capturu je vrlo udobna i ugodna. Povišena pozicija za vozača, dobra izolacija kabine, odličan volan koji dobro funkcionira u paru sa preciznim mjenjačem, sve to doprinosi zadovoljstvu u vožnju. Štedljivi dizelaš od 90 konjskih snaga sasvim je dovoljan za one koji žele Captur koristti za svakodnevne potrebe, odlazak do posla ili u okolinu grada. Iako je karoserija nešto viša, Captur se dobro drži u krivinama i kao zalijepljen hvata cestu. Planinske prijevoje kao što su Komar, Rostovo ili krivudavu cestu između Breze i Vareša, Captur je savladao bez ikakvih problema. Ipak, i ovdje su naši putnici na zadnjoj klupu primijetili jednu dječiju bolest Captura. To je premekano podešen zadnji ovjes zbog kojeg putnici osjete ljuljanje u oštrijim krivinama. Automobil poput Captura koji se trudi publiku osvojiti robusnim izgledom i sportskim duhom, ipak, traži i malo krući sportski ovjes. Udobnost je poželjna, no i ona mora imati granice. Hvalimo i odignutost od tla koja iznosi dvadeset centimetara, što čuva podvože od rupa na sramotno loše održavanim cestama u BiH i daje osjećej sigurnosti.

 Zaključak

Captur je automobil koji privlači mlađe, agilnije vozače, one koji jednostavno žele biti viđeni u javnosti sa nečim novim i drugačijim. Veliki francuski mališan nudi upravo to , osjećaj posjedovanja odlično dizajniranog gadgeta koji vožnju čini zadovoljstvom. Captur ipak nije samo zanimljiva, lijepa igračka, on je dobro osmišljen automobil upotrebljiv za svaku priliku.

Captur plus

Robustan izgled, zanimljiv dizajn, velike mogućnosti prilagođavanja automobila vlastitim ukusima, stabilnost na cesti, štedljiv motor…

 Captur minus

Plastika u putničkoj kabini, mali prtljažnik, premekan zadnji ovjes…

Captur su vozili i drugi

Selma Fukelj (Novinarka): Auto za dame

Captur je vrlo ugodan i udoban auto. Vrlo je pregledan i iako djeluje kao vrlo veliki terenac, Capturom nije teško upravljati. Auto je kao stvoren za dame.

Edin Mrkulić (Službenik): Odličan osjećaj u vožnji, mali gepek

Karoserija je odlična, dobro se ponaša u vožnji i sve daje dobar osjećaj za volanom. Zadnja klupa je doduše malo tijesna i prtljažnik je suviše mali za potrebe porodice sa djecom.

 

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina STYLE.BA. Online magazin STYLE.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara STYLE.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.
comments powered by Disqus