Osjetite Sarajevski filmski spektakl u vašem domu
Osjetite Sarajevski filmski spektakl…
Dvanaestog avgusta, samo jednim klikom možete postati dio Sarajevo Film Festivala.
Neka magična Orhidelia bude vaš izbor ovoga ljeta
Neka magična Orhidelia bude vaš izbor…
Terme Olimia s cjelokupnom i kvalitetnom wellness i selfness ponudom poziva…
Ljeto u Termama Tuhelj
Ljeto u Termama Tuhelj
Ljeto je period kada najviše razmišljamo o odmoru s obitelji i prijateljima.

Borba protiv nasilja u porodici u Avonu

Mirisno i svježe

OBJAVLJENO:
03.07.2014. u 09:59

Stanimo na put nasilji i nasilnicima

Nasilje nad ženama svakodnevica je koje svi trebamo biti svjesni. Avonova globalna kampanja za borbu protiv nasilja nad ženama kontinuisano traje u više od 50 država u kojima Avon posluje, i ponosni smo što je i Bosna i Hercegovina jedna od njih. U Avonu smo osmislili i dizajnirali posebne proizvode sa simbolom vječnosti, simbolom naše borbe.

Simbol vječnosti budi solidarnost i jedinstvo svih žena širom svijeta u borbi protiv ovog opakog nasilja.

UDARI MENE, A NE ŽENE

Avon Bosna i Hercegovina, povodom proslave 10 godina poslovanja na domaćem tržištu u novembru 2013. godine je pokrenula svoju prvu kampanju u BiH s ciljem podizanja svijesti o potrebi za borbom protiv nasilja u lokalnoj zajednici. Kampanja pod nazivom „Udari mene, a ne žene“ dio je Avonovog globalnog programa Speak Out za borbu protiv nasilja nad ženama.

Zaštitno lice kampanje je poznati bosanskohercegovači kickbokser Dževad Poturak, a fotografije za ovu kampanju je napravio poznati fotograf Dejan Vekić. U okviru ove kampanje uručena je donacija u iznosu od 6.000 konvertibilnih maraka nevladinoj organizciji Fondacija lokalne demokratije za pomoć Sigurnim kućama u Bosni i Hercegovini.

SEE THE SIGNS

Nakon uspješne kampanje za borbu protiv nasilja u porodici „Udari mene a ne žene“ koja je pokrenuta u novembru mjesecu 2013. Avon Bosna i Hercegovina se 15.marta 2014. pridružio globalnom programu pod nazivom #SeeTheSigns, koji je osmišljen kako bi se kroz globalnu kampanju na društvenim medijima educirala javnost o prepoznavanju znakova nasilja u porodici. Glumica Megan Fox, zaštitno lice mirisa Avon Instinct, podržala je ovu kampanji koja je dio Avonovog programa “Reci ne nasilju u porodici”.

Cilj ovog pokreta je educiranje promatrača i žrtvi o uočavanju znakova nasilja u porodici te kako na siguran način intervenisati ili potražiti pomoć.

Na Facebook stranici Avon Bosna i Hercegovina, tokom 16 dana počevši od 15.marta.2014 su objavljivani posebno dizajnirani vizuali („znakovi“) kako bi pridonijeli prepoznavanju suptilnih načina provođenja nasilja nad ženama. Svi facebook fanovi su tokom ove kampanje bili pozivani da podijele ove“znakove” na svojim profilima te na taj način, zajedno s nama, potaknu na razmišljanje i podignu svijest o ovom problemu.

 

Svakog dana hiljade žena su žrtve nasilja u porodici
Svakog dana hiljade djece svjedoče ponižavanju vlastitih majki.
Na 1 prijavljeni, dolazi 10 neprijavljenih slučajeva nasilja u porodici. Svake je godine prijavljeno i do 2.500 kaznenih djela nasilja u porodici.

47% žena je tokom života doživjelo neki od oblika nasilja: najrasprostranjenije je psihičko nasilje, zatim fizičko i seksualno nasilje.

Zajedno možemo učiniti više!

Nošenjem simbola vječnosti pokazujete svijetu kako niste ravnodušni na nepravdu i patnju i kako, baš poput nas, ne prihvatate nasilje ni u kojem obliku.
Narudžbom proizvoda sa simbolom vječnosti u Avonovoj brošuri i sami donirate i učestvujete u ovoj humanitarnoj borbi.

Naušnice za borbu protiv nasilja u porodici, 8,00

Nosite ove naušnice kao znak podrške osobama koje proživljavaju nasilje u porodici.

 

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina STYLE.BA. Online magazin STYLE.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara STYLE.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.
comments powered by Disqus