Ljeto u Termama Tuhelj
Ljeto u Termama Tuhelj
Ljeto je period kada najviše razmišljamo o odmoru s obitelji i prijateljima.
10. Weekend Media Festival
10. Weekend Media Festival
Jubilarno okupljanje kreativnih dokoličara u Rovinju dešava se od 21. do 24.…
Istočna Evropa: Građani spremni podržati vlade u borbi protiv sive ekonomije
Istočna Evropa: Građani spremni podržati…
Kompanija Mastercard je objavila rezultate novog istraživanja o svijesti i…

„Navijaj uz Chipsy“ i otputuj na utakmicu Barselone

Mirisno i svježe

OBJAVLJENO:
10.06.2014. u 23:44

Atraktivne nagrade za sve konzumente brenda Chipsy ali i ljubitelje fudbala.

Brend Chipsy, kompanije Marbo koja je dio PepsiCo grupe, predstavio je medijima svoju novu nagradnu igru „Navijaj uz Chipsy“. U okviru nagradne igre su obezbijeđene izuzetno atraktivne nagrade za sve konzumente brenda Chipsy, ali i ljubitelje fudbala.

Nagradna igra će trajati 8 sedmica i tokom svake će biti podijeljeni vaučeri za trodnevno putovanje za dvije osobe u Barselonu, kao i po dvije karte za utakmice čuvenog FC Barcelona. Nagradna putovanja bit će realizovana u septembru i oktobru ove godine. Nagrađenima će društvo u navijanju na utakmici praviti, Chipsy brend ambasador, Sergej Trifunović. Sigurni smo da će im biti izuzetno zabavno i zanimljivo sa Chipsyjem i Sergejom.  

Pored ovih glavnih sedmičnih nagradnih putovanja i osvajanja karata za utakmice FC Barcelona, obezbijedili smo i mnoštvo drugih nagrada, u vidu pravih navijačkih setova. Planirane su 24 nagrade dnevno, a svaka podrazumijeva kutiju Chipsy Cheers proizvoda i Chipsy majicu. Mehanizam nagradne igre je zaista jednostavan: u unutrašnjosti Chipsy kesice nalazi se kod, a na kesici je telefonski broj na koji se SMS-om pošalje kod. Nakon toga potrebno je samo malo sreće.

„Nagradna igra je dio naše kampanje koja povezuje zadovoljstvo konzumacije Chipsy proizvoda, jednog od omiljenih brendova u regionu, sa jedinstvenom strasti prema fudbalu. Fudbal se savršeno slaže sa čipsom, tako da smo napravili neodoljivu kombinaciju, u španskom duhu.”- rekla je novinarima Dunja Ivanović, direktorica marketinga za Zapadni Balkan kompanije PepsiCo.

„Fudbal je jedna od najvećih životnih strasti za njegove ljubitelje i igrače. Tako je svima poznata ta iskonska veza između fudbala i grickanja čipsa: to je jednostavno prirodan spoj. Nagrade su zaista atraktivne, zato grickajte i neka pobijede najbolji!” – izjavio je Sergej Trifunović, ambasador brenda Chipsy.

 
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina STYLE.BA. Online magazin STYLE.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara STYLE.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.
comments powered by Disqus