Osjetite Sarajevski filmski spektakl u vašem domu
Osjetite Sarajevski filmski spektakl…
Dvanaestog avgusta, samo jednim klikom možete postati dio Sarajevo Film Festivala.
Neka magična Orhidelia bude vaš izbor ovoga ljeta
Neka magična Orhidelia bude vaš izbor…
Terme Olimia s cjelokupnom i kvalitetnom wellness i selfness ponudom poziva…
Ljeto u Termama Tuhelj
Ljeto u Termama Tuhelj
Ljeto je period kada najviše razmišljamo o odmoru s obitelji i prijateljima.

„Navijaj uz Chipsy“ i otputuj na utakmicu Barselone

Mirisno i svježe

OBJAVLJENO:
10.06.2014. u 23:44

Atraktivne nagrade za sve konzumente brenda Chipsy ali i ljubitelje fudbala.

Brend Chipsy, kompanije Marbo koja je dio PepsiCo grupe, predstavio je medijima svoju novu nagradnu igru „Navijaj uz Chipsy“. U okviru nagradne igre su obezbijeđene izuzetno atraktivne nagrade za sve konzumente brenda Chipsy, ali i ljubitelje fudbala.

Nagradna igra će trajati 8 sedmica i tokom svake će biti podijeljeni vaučeri za trodnevno putovanje za dvije osobe u Barselonu, kao i po dvije karte za utakmice čuvenog FC Barcelona. Nagradna putovanja bit će realizovana u septembru i oktobru ove godine. Nagrađenima će društvo u navijanju na utakmici praviti, Chipsy brend ambasador, Sergej Trifunović. Sigurni smo da će im biti izuzetno zabavno i zanimljivo sa Chipsyjem i Sergejom.  

Pored ovih glavnih sedmičnih nagradnih putovanja i osvajanja karata za utakmice FC Barcelona, obezbijedili smo i mnoštvo drugih nagrada, u vidu pravih navijačkih setova. Planirane su 24 nagrade dnevno, a svaka podrazumijeva kutiju Chipsy Cheers proizvoda i Chipsy majicu. Mehanizam nagradne igre je zaista jednostavan: u unutrašnjosti Chipsy kesice nalazi se kod, a na kesici je telefonski broj na koji se SMS-om pošalje kod. Nakon toga potrebno je samo malo sreće.

„Nagradna igra je dio naše kampanje koja povezuje zadovoljstvo konzumacije Chipsy proizvoda, jednog od omiljenih brendova u regionu, sa jedinstvenom strasti prema fudbalu. Fudbal se savršeno slaže sa čipsom, tako da smo napravili neodoljivu kombinaciju, u španskom duhu.”- rekla je novinarima Dunja Ivanović, direktorica marketinga za Zapadni Balkan kompanije PepsiCo.

„Fudbal je jedna od najvećih životnih strasti za njegove ljubitelje i igrače. Tako je svima poznata ta iskonska veza između fudbala i grickanja čipsa: to je jednostavno prirodan spoj. Nagrade su zaista atraktivne, zato grickajte i neka pobijede najbolji!” – izjavio je Sergej Trifunović, ambasador brenda Chipsy.

 
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina STYLE.BA. Online magazin STYLE.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara STYLE.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.
comments powered by Disqus