Nova godina uz Rockabilly u Termama Tuhelj
Nova godina uz Rockabilly u Termama…
Tematski doček Nove godine uz odličnu prednovogodišnju zabavu u stilu Rockabilly-a,…
Teslina limuzina zagađuje više od malog Mitsubishija
Teslina limuzina zagađuje više od malog…
Mali Mitsubishi Mirage, u nas poznatiji kao Space Star, ne slovi za najbolji…
Predstavljena nova linija  kozmetičkih proizvoda brenda Catrice
Predstavljena nova linija kozmetičkih…
U Sky Baru hotela Courtyard by Marriott u Sarajevu, predstavljena je nova linija…

Druženje bh. „Zmajeva“, djece i novinara

Mirisno i svježe

OBJAVLJENO:
01.06.2014. u 21:24

IZVOR:
Promo

Veselo u Gradačcu

Mliječna industrija Zott upriličila je druženje bh.“Zmajeva“, djece iz Sarajeva i Gradačca te predstavnika brojnih medijskih kuća iz naše zemlje.

„Raduje nas što smo ugostili bh. reprezentativce u fudbalu i želimo im mnogo uspjeha na Svjetskom prvenstvu. Ovim druženjem posebno smo usrećili učenike iz Sarajeva i Gradačca kojima su bh. Zmajevi poručili da se samo trudom i zalagenjem mogu postići vrhunski rezultati u svim oblastima života,“ istakao je Jure Bojnec, direktor Zott-a za jugoistočnu Europu.

Prisutni su se naročito obradovali radionici u kojoj su djeca imala priliku da zaigraju fudbal na „male“ s našim reprezentativcima, da se okušaju u driblanju lote između čunjeva ali i da iskažu svoju kreativnost crtajući omiljene fudbalere.

„Svako druženje s djecom nas posebno raduje. Njihova iskrenost i osmijesi na licima daju nam dodatni podstrek da budemo bolji ljudi i da ostavimo „srce“ na terenu,“ kazao je Miralem Pjanić. 

Učenici, reprezentativci i novinari dobro su se zabavili i za vrijeme ručka, kada su pravili brkove od mlijeka, jogurta, ali i od dobro znanih slastica Monte i Jogobella.

 
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina STYLE.BA. Online magazin STYLE.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara STYLE.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.
comments powered by Disqus