Osjetite Sarajevski filmski spektakl u vašem domu
Osjetite Sarajevski filmski spektakl…
Dvanaestog avgusta, samo jednim klikom možete postati dio Sarajevo Film Festivala.
Neka magična Orhidelia bude vaš izbor ovoga ljeta
Neka magična Orhidelia bude vaš izbor…
Terme Olimia s cjelokupnom i kvalitetnom wellness i selfness ponudom poziva…
Ljeto u Termama Tuhelj
Ljeto u Termama Tuhelj
Ljeto je period kada najviše razmišljamo o odmoru s obitelji i prijateljima.

300.000 američkih dolara za pomoć Balkanu u borbi protiv poplava

Mirisno i svježe

OBJAVLJENO:
01.06.2014. u 19:36

Marbo i PepsiCo Fondacija doniraju

Marbo i PepsiCo Fondacija donirali su 300.000 američkih dolara kako bi podržali humanitarne napore Srbije i Bosne i Hercegovine nakon destruktivnih poplava koje su izazvale masovna razaranja. Marbo jetakođer donirao jednu i po tonu svojih proizvoda.

U velikim poplavama koje su zadesile Srbiju i Bosnu i Hercegovinu, praćenim jednim od najobilnijih kiša u posljednjih 120 godina, ugroženo je više od milion ljudi.

Sredstva će biti dodijeljena međunarodnom Fondu američkog Crvenog krsta i Svjetskom programu hrane Posebno:

• preko američkog Crvenog krsta, PepsiCo fondacija će donirati Crvenom krstu Bosne i Hercegovine i Crvenom krstu Srbije 100.000 američkih dolara. Obje organizacije Crvenog krsta aktivno su angažovane u operacijama spašavanja, pružanju neophodnih prehrambenih i neprehrambenih proizvoda stanovništvu pogođenom poplavama, kao i  pružanju pomoći za postavljanje privremenih smještaja za evakuisane. Njihovi napori su ometeni uništenom infrastrukturom i telekomunikacijama, nestankom struje i teškim uslovima na terenu. Ovo je treća akcija odziva u koju je Crveni krst Srbije bio uključen ove godine.

PepsiCo fondacija obezbijedila je 100.000 američkih dolara Svjetskom programu hrane. Kao dio sistema Ujedinjenih nacija, Svjetski program hrane je najveća svjetska humanitarna organizacija za borbu protiv gladi u svijetu. Direktnom reakcijom na poziv za hitne intervencije u Srbiji, Svjetski program hrane je u roku od 36 sati vazdušnim transportom dopremio neprehrambene proizvode od životnog značaja iz skladišta UN u Brindiziju u Italiji, gdje se nalaze zalihe predodređene za hitne intervencije,u Beograd. Ovo je bila prva akcija UN od trenutka saznanja za poplave. Svjetski program hrane nastavlja da pruža pomoć Srbiji i Bosni i Hercegovini dodatnim isporukama.

PepsiCo poslovna jedinica Zapadnog Balkana, Marbo, donirala je 100.000 američkih dolara kao podršku naporima Crvenog krsta Srbije i Bosne i Hercegovine u humanitarnim akcijama. Kompanija je takođe donirala jednu i po tonu gotovih proizvoda prošle nedjelje Crvenom krstu Srbije i Bosne i Hercegovine, a takođe koordinira i lokalnu kampanju za uključenje svih zaposlenih u prikupljanje i doniranje odjeće, higijenskih proizvoda, mlijeka i drugih osnovnih životnih potrepština za ugrožene. 

U narednim mjesecima, PepsiCo Fondacija će sarađivati sa partnerskim organizacijama po pitanju realizacije raspodjele doniranih sredstava i procjene potencijalnih potreba u budućnosti.

PepsiCo Fondacija ima dugu istoriju saradnje sa Crvenim krstom, Svjetskim programom hrane i ostalim humanitarnim organizacijama za pomoć zajednicama koje su pretrpjele velike štete, a  koje su rezultat prirodnih katastrofa. Od uragana na Haitiju i u SAD, preko zemljotresa u Japanu i Kini, do poplava u Misuriju i na Filipinima - PepsiCo, PepsiCo Fondacija i pomenuta udruženja su zajednički pružila podršku u saniranju posledica i obnovi tih zajednica.

O PepsiCo partnerima 

Crveni krst Amerike

Američki Crveni krst pruža sklonište, hranu i emotivnu podršku žrtvama nepogoda; donira oko 40% od ukupne količine donacija krvi u zemlji; edukuje ljude o vještinama preživljavanja; pruža internacionalnu humanitarnu pomoć; takođe podržava pripadnike vojske i njihove porodice.  Crveni krst je neprofitabilna organizacija čije djelovanje zavisi od volontera i velikodušnosti američke javnosti. Za više informacija, molimo Vas posjetite redcross.org ili nas pratite na Twitter-u na @RedCross. 

Svjetski program hrane

Pod okriljem Ujedinjenih nacija, Svetski program hrane,kao najveća humanitarna organizacija za borbu protiv gladi u svetu, isporučuje hitnu pomoć u vidu hrane i pruža preventivnu edukaciju posebno ugroženim zajednicama. Svake godine u proseku obezbijede hranu za 90 miliona ljudi u više od 80 zemalja. 

O kompaniji PepsiCo

Potrošači  u više od 200 zemalja širom svijeta milijardu puta dnevno uživaju u PepsiCo proizvodima. Svojim portfoliom hrane i pića  koji obuhvata Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, PepsiCo je ostvario više od 66 milijardi dolara neto prihoda u 2013. godini. PepsiCo portfolio obuhvata širok spektar hrane i pića, uključujući i 22 koja pojedinačno generišu više od milijardu dolara na godišnjem nivou u maloprodaji. 

PepsiCo se rukovodi ‘Poslovanjem sa svrhom’  - a sve u cilju postizanja vrhunskih finansijskih rezultata i održivog rasta vrijednosti koje isporučujemo našim akcionarima. U praksi, ‘Poslovanje sa svrhom’ podrazumjeva: širok spektar hrane i pića - od poslastica pa do zdravih proizvoda, pronalaženje novih načina za smanjenje uticaja na životnu sredinu i troškova poslovanja, obezbjeđenje sigurnog i inkluzivnog radnog okruženja na globalnom nivou, kao i poštovanje, podršku i ulaganje u lokalne zajednice u kojima kompanija posluje. Za više informacija posjetite www.pepsico.com.

O PepsiCo Fondaciji

Osnovana 1962. godine, PepsiCo Fondacija, kao temelj filantropskog djelovanja kompanije PepsiCo, odgovorna je za davanje dobrotvornih priloga kvalifikovanim neprofitnim organizacijama. Fondacija je posvećena razvoju održivog partnerstva i programa u siromašnim oblastima u  kojima ima prostora za poboljšanje zdravlja, životne okoline i obrazovanja. Za više informacija, molimo posjetite: http://www.pepsico.com/Purpose/Global-Citizenship. 

 
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina STYLE.BA. Online magazin STYLE.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara STYLE.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.
comments powered by Disqus