Osjetite Sarajevski filmski spektakl u vašem domu
Osjetite Sarajevski filmski spektakl…
Dvanaestog avgusta, samo jednim klikom možete postati dio Sarajevo Film Festivala.
Neka magična Orhidelia bude vaš izbor ovoga ljeta
Neka magična Orhidelia bude vaš izbor…
Terme Olimia s cjelokupnom i kvalitetnom wellness i selfness ponudom poziva…
Ljeto u Termama Tuhelj
Ljeto u Termama Tuhelj
Ljeto je period kada najviše razmišljamo o odmoru s obitelji i prijateljima.

Deset najzdravijih namirnica na svijetu

Mirisno i svježe

OBJAVLJENO:
28.05.2014. u 13:36

Superhrana

Sigurno niste znali da se u vašem domu krije najzdravija hrana na svijetu.

Superhrana se sastoji od supersastojaka koji vašem tijelu pružaju sve potrebne sastojke. Vrijeme je da vas upoznamo s najzdravijom hranom, te najjednostavnijom i najukusnijom njihovom pripremom, piše Dnevnik.
 
Gljive
 
Ukusna mesnata namirnica koja može biti izvrsna niskokalorična zamjena za crveno meso. Gljive regulišu nivo estrogena kod žena te štiti od raka dojke.
 
Brzi recept: Narežite gljive na šnite i prepržite na maslinovom ulju, dodajte češnjaka i vina, te pirjajte dok vino ne ishlapi. Odličan prilog uz pečena pileća prsa.
 
Ječam
 
Žitarica bogata vlaknima i pravi borac protiv povišenog kolesterola, te vrlo koristan za regulaciju probave.
 
Brzi recept: Skuhajte ječam i grah i dodajte koje god vam povrće padne na pamet. Dobili ste ukusno varivo. Ako želite bolji okus, prepržite komadiće pršuta i dodajte u varivo.
 
Orasi
 
Nevjerovatna namirnica bogata omega 3 masnim kiselinama koje snižavaju loš i regulišu dobar holesterol.
 
Brzi recept: Kako bi iz ove namirnice izvukli samo najzdravije nije potrebna nikakva priprema. Pomiješajte šaku oraha, suhih smokava i sjeme anisa; dobili ste energetsku bombu koju možete kombinovati umjesto deserta ili između obroka.
 
Integralna tjestenina
 
Najzdraviji oblik tjestenine koji sadrži tri puta više vlakana od bilo koje druge. Cjelovite žitarice su veoma zdrave za vaš organizam i probavu.
 
Brzi recept: Prepržite malo češnjaka i dodajte tunu u maslinovom ulju, kukuruz i sjeckanu rajčicu. Umak poslužite s parmezanom uz integralno tijesto.
 
Maslac od kikirikija ili badema
 
Ove proteinom bogate namirnice sadrže mononezasićene (oleinska) masne kiseline koje su vrlo dobre za srce. Maslac možete i sami napraviti.
 
Brzi recept: Miksajte 2 šoljice prženog kikirikija ili badema, jednu i po kašičicu ulja, pola kašičice smeđeg šećera i prstohvat soli. Ako volite slađi maslac dodajte malo meda.
 
Kvinoja
 
Kvinoja nije žitarica već sjemenka biljke koja je srodna špinatu. Bogata je bjelančevinama, aminokiselinama, neprobavljivim vlaknima, fosforom, magnezijumom i željezom, te pruža tijelu energiju.
 
Brzi recept:
 
S obzirom da je kvinoja prilog koji ide uz sva jela, pripremite je umjesto riže i tjestenine. Izvrstan je dodatak kuhanom povrću i piletini s roštilja.
 
Obrano mlijeko
 
Obrano mlijeko sadrži 9 esencijalnih nutrijenata, među kojima je kalcijum, B vitamin koji je dobar za neurološku funkciju, te D vitamin koji je borac protiv raka.
 
Brzi recept: Odmaknite se od bijele kave ili uobičajene šoljice mlijeka i začinite ovaj napitak s ekstraktom vanilije i cimetom.
 
Borovnica
 
Ovo super voće bogato je vlaknima, izvrstan je antioksidant i izuzetno koristan za jačanje krvnih žila. Borovnice su i odličan izvor vitamina C, bioflavonoida, folne kiseline, kalijuma, kalcijuma i željeza.
 
Brzi recept: Sladoled od vanilije ili jogurt prelijte ovim ukusnim voćem i dobili ste zdrav desert.
 
Bulgur
 
Bulgur je napola skuhana, osušena i zdrobljena pšenica bogata željezom, fosforom, cinkom, manganom, selenom, magnezijumom, kalijumom i B vitaminom. Izuzetno je blagotvorna za probavni sistem, a pomaže i kod zatvora, divertikuloze debelog crijeva, srčanih bolesti i raka.
 
Brzi recept: Baš poput riže, tjestenine i već spomenute kvinoje, bulgur je ukusan i neutralan prilog koji možete kombinovati uz sva jela.
 
Leća
 
Leća se ubraja u grupu zrnatih mahunarki. Ne sadrži zasićene masnoće, kao ni štetni holesterol, a izvanredan je izvor topivih i netopivih vlakana. Poznata je kao energetski vrijedna namirnica zbog visoke koncentracije B vitamina i velikih količina ugljikohidrata.
 
Brzi recept: Leća se odlično slaže s rajčicom, lukom, češnjakom, mesom, suhomesnatim proizvodima, maslinovim uljem, te ovčjim i kozjim sirevima. Napravite ukusno varivo ili prilog mesu.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina STYLE.BA. Online magazin STYLE.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara STYLE.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.
comments powered by Disqus