Ljeto u Termama Tuhelj
Ljeto u Termama Tuhelj
Ljeto je period kada najviše razmišljamo o odmoru s obitelji i prijateljima.
10. Weekend Media Festival
10. Weekend Media Festival
Jubilarno okupljanje kreativnih dokoličara u Rovinju dešava se od 21. do 24.…
Istočna Evropa: Građani spremni podržati vlade u borbi protiv sive ekonomije
Istočna Evropa: Građani spremni podržati…
Kompanija Mastercard je objavila rezultate novog istraživanja o svijesti i…

Miralem Pjanić zaštitno lice ASA OSIGURANJA

Mirisno i svježe

OBJAVLJENO:
08.04.2014. u 09:10

Lider na tržištu

«Klijenti ASA OSIGURANJA tvrde da smo brzi, kvalitetni, odgovorni i cijene nas jer smo domaći brend. To su četiri vrijednosti zbog kojih smo se odlučili na saradnju sa Miralemom Pjanićem koji ima sve ove kvalitete i u naredne dvije godine bit će naše zaštitno lice!», ozvaničio je saradnju sa nogometnim bh. reprezentativcem Morankić.

«ASA OSIGURANJE je lider na tržištu FBiH u brzini isplate šteta», saopštio je  na konferenciji za medije Feđa Morankić, direktor Društva i predsjednik Uprave. Društvo je u 2013. godini ostvarilo rezultat od 10.800.856,69 KM, čime je u 2013. godini ostvaren porast bruto polisirane premije od 7,7% u odnosu na 2012. godinu, te je time realizovan usvojeni plan poslovanja. Na tržištu neživotnih osiguranja FBiH među 19 društava ASA OSIGURANJE je ostvarilo tržišno učešće od 3,70% i zauzima 9 poziciju.
 
«Od prijavljenih 3.629 šteta, riješeno je 3.428, što pokazuje da je index efikasnosti u rješavanju šteta 95%», saopštio je Morankić najavivši da je ključni prioritet ASA OSIGURANJA u 2014. zadržati vodeću poziciju u oblasti ažurnosti isplate odštetnih zahtjeva. Kako je istakao, ono čemu se ASA OSIGURANJE, također, namjerava posvetiti pored povećanja premije jeste širenje lepeze proizvoda i usluga, te paketa proizvoda za fizička i pravna lica, a planirana su otvaranja novih prodajnih mjesta u svim kantonima FBiH gdje bude poslovnog interesa.
 
«U prvom kvartalu 2014. ASA OSIGURANJE ostvarilo je 2.907.000KM bruto premije što je ostvarenje od 114,71% u odnosu na isti period prošle godine, a 106,35% u odnosu na postavljeni plan», istakao je Adnan Hodžić, izvršni direktor Društva, najavivši proaktivniji pristup tržištima Tuzlanskog, Unsko-sanskog i Bosansko-podrinjskog kantona. Prema njegovim riječima ASA OSIGURANJE planira dalji razvoj prodajne mreže putem stanica za tehničke preglede, a od danas je otvoren tehnički pregled u Goraždu. U planu je i osnivanje vlastitog call centra, dok se u 2015. očekuje ulazak na tržište RS-a. 
 
 «Klijenti ASA OSIGURANJA tvrde da smo brzi, kvalitetni, odgovorni i cijene nas jer smo domaći brend. To su četiri vrijednosti zbog kojih smo se odlučili na saradnju sa Miralemom Pjanićem koji ima sve ove kvalitete i u naredne dvije godine bit će naše zaštitno lice!», ozvaničio je saradnju sa nogometnim bh. reprezentativcem Morankić. 
 
Stavljanjem potpisa na promotivni plakat, Miralem Pjanić je simbolično označio početak kampanje i saradnje sa ASA OSIGURANJEM. «Zadovoljstvo mi je biti zaštitno lice bh. kompanije koja stoji iza ovih kvaliteta i vjerujem da ćemo u naredne dvije godine uspješno sarađivati!», rekao je Pjanić objasnivši da mu je uloga glumca u promotivnom spotu bila jednako i uzbudljiva i naporna. «Kažu da sam bio odličan kao glumac, ali se nadam da ću u svojoj glavnoj ulozi sa našom reprezentacijom biti još i bolji u Brazilu!», našalio se Pjanić izrazivši nadu da će se spot «U redu je!» dopasti Bosancima i Hercegovcima.
 
Kao dio redovnih društveno-odgovornih aktivnosti, ASA OSIGURANJE je danas uručilo donaciju Školi fudbala Valter.
 

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina STYLE.BA. Online magazin STYLE.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara STYLE.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.
comments powered by Disqus