Osjetite Sarajevski filmski spektakl u vašem domu
Osjetite Sarajevski filmski spektakl…
Dvanaestog avgusta, samo jednim klikom možete postati dio Sarajevo Film Festivala.
Neka magična Orhidelia bude vaš izbor ovoga ljeta
Neka magična Orhidelia bude vaš izbor…
Terme Olimia s cjelokupnom i kvalitetnom wellness i selfness ponudom poziva…
Ljeto u Termama Tuhelj
Ljeto u Termama Tuhelj
Ljeto je period kada najviše razmišljamo o odmoru s obitelji i prijateljima.

Miralem Pjanić zaštitno lice ASA OSIGURANJA

Mirisno i svježe

OBJAVLJENO:
08.04.2014. u 09:10

Lider na tržištu

«Klijenti ASA OSIGURANJA tvrde da smo brzi, kvalitetni, odgovorni i cijene nas jer smo domaći brend. To su četiri vrijednosti zbog kojih smo se odlučili na saradnju sa Miralemom Pjanićem koji ima sve ove kvalitete i u naredne dvije godine bit će naše zaštitno lice!», ozvaničio je saradnju sa nogometnim bh. reprezentativcem Morankić.

«ASA OSIGURANJE je lider na tržištu FBiH u brzini isplate šteta», saopštio je  na konferenciji za medije Feđa Morankić, direktor Društva i predsjednik Uprave. Društvo je u 2013. godini ostvarilo rezultat od 10.800.856,69 KM, čime je u 2013. godini ostvaren porast bruto polisirane premije od 7,7% u odnosu na 2012. godinu, te je time realizovan usvojeni plan poslovanja. Na tržištu neživotnih osiguranja FBiH među 19 društava ASA OSIGURANJE je ostvarilo tržišno učešće od 3,70% i zauzima 9 poziciju.
 
«Od prijavljenih 3.629 šteta, riješeno je 3.428, što pokazuje da je index efikasnosti u rješavanju šteta 95%», saopštio je Morankić najavivši da je ključni prioritet ASA OSIGURANJA u 2014. zadržati vodeću poziciju u oblasti ažurnosti isplate odštetnih zahtjeva. Kako je istakao, ono čemu se ASA OSIGURANJE, također, namjerava posvetiti pored povećanja premije jeste širenje lepeze proizvoda i usluga, te paketa proizvoda za fizička i pravna lica, a planirana su otvaranja novih prodajnih mjesta u svim kantonima FBiH gdje bude poslovnog interesa.
 
«U prvom kvartalu 2014. ASA OSIGURANJE ostvarilo je 2.907.000KM bruto premije što je ostvarenje od 114,71% u odnosu na isti period prošle godine, a 106,35% u odnosu na postavljeni plan», istakao je Adnan Hodžić, izvršni direktor Društva, najavivši proaktivniji pristup tržištima Tuzlanskog, Unsko-sanskog i Bosansko-podrinjskog kantona. Prema njegovim riječima ASA OSIGURANJE planira dalji razvoj prodajne mreže putem stanica za tehničke preglede, a od danas je otvoren tehnički pregled u Goraždu. U planu je i osnivanje vlastitog call centra, dok se u 2015. očekuje ulazak na tržište RS-a. 
 
 «Klijenti ASA OSIGURANJA tvrde da smo brzi, kvalitetni, odgovorni i cijene nas jer smo domaći brend. To su četiri vrijednosti zbog kojih smo se odlučili na saradnju sa Miralemom Pjanićem koji ima sve ove kvalitete i u naredne dvije godine bit će naše zaštitno lice!», ozvaničio je saradnju sa nogometnim bh. reprezentativcem Morankić. 
 
Stavljanjem potpisa na promotivni plakat, Miralem Pjanić je simbolično označio početak kampanje i saradnje sa ASA OSIGURANJEM. «Zadovoljstvo mi je biti zaštitno lice bh. kompanije koja stoji iza ovih kvaliteta i vjerujem da ćemo u naredne dvije godine uspješno sarađivati!», rekao je Pjanić objasnivši da mu je uloga glumca u promotivnom spotu bila jednako i uzbudljiva i naporna. «Kažu da sam bio odličan kao glumac, ali se nadam da ću u svojoj glavnoj ulozi sa našom reprezentacijom biti još i bolji u Brazilu!», našalio se Pjanić izrazivši nadu da će se spot «U redu je!» dopasti Bosancima i Hercegovcima.
 
Kao dio redovnih društveno-odgovornih aktivnosti, ASA OSIGURANJE je danas uručilo donaciju Školi fudbala Valter.
 

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina STYLE.BA. Online magazin STYLE.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara STYLE.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.
comments powered by Disqus