Ljeto u Termama Tuhelj
Ljeto u Termama Tuhelj
Ljeto je period kada najviše razmišljamo o odmoru s obitelji i prijateljima.
10. Weekend Media Festival
10. Weekend Media Festival
Jubilarno okupljanje kreativnih dokoličara u Rovinju dešava se od 21. do 24.…
Istočna Evropa: Građani spremni podržati vlade u borbi protiv sive ekonomije
Istočna Evropa: Građani spremni podržati…
Kompanija Mastercard je objavila rezultate novog istraživanja o svijesti i…

Kriterion: Modni peformans "Waste is taste"

Modni radar

OBJAVLJENO:
29.03.2014. u 14:03

Kostimi i kreacije napravljene od ambalažnog otpada

Performansom članova Udruženja umjetnika „Bellarte“ u kinu Kriterion u Sarajevu predstavljeni su kostimi i kreacije napravljene od ambalažnog otpada i drugih nerazgradivih materijala nastalih na radionici "Wasta is Taste" u Udruženju za promicanje kulturnog stvaralaštva „MLAZ“ u Počitelju.

Cilj performansa je da se materijalima koji bi inače završili na deponijama da nova vrijednost, pretvaranjem u kostime i kreacije. Na taj način „Bellarte“ i „Mlaz“ u saradnji sa Ekopakom, prvim ovlaštenim operaterom sistema upravljanja ambalažnim otpadom podižu svijest o različitim mogućnostima ponovnog iskorištenja ambalažnog otpada.
 
Osnivač projekta je mlada bh. dizajnerka Jasminka Hadžimehmedović, dok su svoje radove na izložbi predstavile sljedeće dizajnerke: Katarina Bogdanović (Beograd), Jasminka Hadžimehmedović (Sarajevo), Ivana Lazarević (Beograd), Nevena Nikolić (Sarajevo), Merima Mujkanović (Zenica),  Altijana Salispahić (Sarajevo) i Edina Sipić (Bihać). 
 
„Veoma mi je drago zbog pozitivnih reakcija na ovo što radimo, a posebno sam se obradovala širolikoj publici koja je sinoć bila na performansu. Naš cilj je da kroz kreativnu reciklažu skrenemo pažnju na važnost očuvanja okoliša i reciklaže, što je na našim prostorima nažalost prilično zapostavljena tema. Waste is Taste je način da progovorimo kao dizajneri o okolini u kojoj se nalazimo i u kojoj živimo, što činimo kroz oblikovno stvaralaštvo. “
Generalni partner projekta „Waste is Taste“, kompanije Ekopak, obezbijedila je tokom performansa kante za odvojeno prikupljanje ambalažnog otpada. Na taj način svi posjetitelji imali su mogućnost da odvojeno odlože svoj otpad u za to predviđene kante, te da na taj način podrže reciklažu ambalažnog otpada.
„Ekopak sa zadovoljstvom podržava sve projekte koji ukazuju na značaj reciklaže i ponovnog iskorištenja ambalažnog otpada. Sa radošću smo prihvatili da budemo partner projekta „Waste is Taste“ u kojem mlade dizajnerice za izradu svojih kreacije koriste upravo ambalažni otpad. Očekujemo da ćemo ovim projektom ukazati javnosti da kad se potroši neki proizvod, to ne znači kraj otpadne ambalaže, jer ona ima novu vrijednost i novi način upotrebe. Reciklaža znači iskorištenje materijala koji bi inače završio na deponiji, a na ovaj način mijenjamo svijest građana glede ambalažnog otpada. Nadamo se da će projekat „Waste is Taste“ postati tradicionalan projekat, koji će se svake godine održavati u BiH“, kazala je gđa. Amela Hrbat, direktorica Ekopak-a.
 
Projekat „Waste is Taste“ po drugi put je uspješno realizovan u BiH. Osnivači projekta najavljuju da će se do kraja ove godine u BiH održati i treća radionica, što ukazuje da projekat postaje tradicionalan.
 

 

Slični članci
Avonove novogodišnje modne novosti
Avonove novogodišnje modne novosti
Približava nam se prelijepo razdoblje koje donosi divan praznik, Dan zaljubljenih.…
U Sarajevu otvorena  izložba haljina "Zakopčaj me selotejpom"
U Sarajevu otvorena izložba haljina "Zakopčaj…
Izložba haljina od ambalažnih materijala "Zakopčaj me selotejpom" svečano je otvorena…
Samo Karl Lagerfeld poznaje Karla Lagerfelda
Samo Karl Lagerfeld poznaje Karla Lagerfelda
On je Nijemac švedskog porijekla, zaljubljen u Pariz. Vječiti dječak kojeg maštanje…
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina STYLE.BA. Online magazin STYLE.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara STYLE.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.
comments powered by Disqus