Ljeto u Termama Tuhelj
Ljeto u Termama Tuhelj
Ljeto je period kada najviše razmišljamo o odmoru s obitelji i prijateljima.
10. Weekend Media Festival
10. Weekend Media Festival
Jubilarno okupljanje kreativnih dokoličara u Rovinju dešava se od 21. do 24.…
Istočna Evropa: Građani spremni podržati vlade u borbi protiv sive ekonomije
Istočna Evropa: Građani spremni podržati…
Kompanija Mastercard je objavila rezultate novog istraživanja o svijesti i…

Alma Ras pokrenula program lojalnosti za kupce

Mirisno i svježe

OBJAVLJENO:
10.03.2014. u 23:43

Na temelju dugogodišnjeg iskustva, porodične tradicije i jasne vizije razvoja kvalitetnog domaćeg brenda, 8. marta 1998. godine osnovana je kompanija Alma Ras d.o.o. Olovo. Osnovna djelatnost kompanije jeste proizvodnja finog rublja i spavaćeg programa za sve generacije.

Alma Ras d.o.o. važi za najpoznatiji brend i lider je u proizvodnji i prodaji finog rublja na području Bosne i Hercegovine. Visoki stepen kvalitete i odabir najboljih, visokovrijednih, prirodnih materijala, praćenje svjetskih modnih trendova u oblasti proizvodnje rublja, neki su od razloga koji su domaći kupci prepoznali i zahvaljujući njima je kompanija Alma Ras izrasla u vodećeg proizvođača finog rublja i spavaćeg programa. Obzirom na to i cijeneći svoje kupce, Alma Ras je pokrenula Loyalty program odnosno program lojalnosti pomoću kojeg će ostvariti prisniju vezu između kupaca i sebe. Loyalty program sastoji se od Alma Ras i Manners loyalty kartica koje može dobiti svaka punoljetna osoba sa stalnim prebivalištem u BiH tako što će prilikom kupovine zajedno s ljubaznim osobljem popuniti elektronsku pristupnicu. Već prilikom prve kupovine obezbijeđen je popust, kao i uštede pri svakoj narednoj kupovini. Svi koji budu učlanjeni u klub lojalnosti imat će priliku da dobiju obavijest SMS-om ili e-mailom o aktivnostima i sniženjima koje Alma Ras priprema za svoje potrošače. 
Osim kluba lojalnosti, za sezonu koja slijedi Alma Ras je pripremila kolekciju inspirisanu suncem i koloritom proljeća i ljeta što se ogleda kroz modele boje tirkiza, ženstvenoj koralnoj boji te dezenima vječnih mornarskih, plavo - bijelih pruga. Trend ove sezone je čipka, koja se pojavljuje na rublju, spavaćicama i majicama. Vodeći računa o potrebama i željama kupaca, pažljivo je za sve vjerne kupce odabrano udobno i moderno rublje, lagane spavaćice, mladalačke pidžame sa šorcem i još mnogo novih modela koje će sa osmijehom nositi svi kupci. Ponuda je osvježena i sa udobnim ljetnjim haljinama, majicama i tajicama.  
Zaštitno lice kolekcije proljeće - ljeto je Mostarka Tea Bošković, koja je svoju karijeru uspješno gradi i na brojnim inozemnim tržištima. Više informacija o programu lojalnosti i pogodnostima, kao i novu kolekciju, kupci mogu pronaći na prodajnim mjestima kompanije Alma Ras širom Bosne i Hercegovine.
 
Na temelju dugogodišnjeg iskustva, porodične tradicije i jasne vizije razvoja kvalitetnog domaćeg brenda, 8. marta 1998. godine osnovana je kompanija Alma Ras d.o.o. Olovo. Osnovna djelatnost kompanije jeste proizvodnja finog rublja i spavaćeg programa za sve generacije. 
Tagovi: alma ras
Slični članci
Alma Ras i Kellogg's priredili ugodno druženje za novinare
Alma Ras i Kellogg's priredili ugodno…
Domaća kompanija Alma Ras u suradnji s Kellogg's žitaricama, u prijatnom ambijentu…
Tajanstveni dodir nove Alma Ras kolekcije
Tajanstveni dodir nove Alma Ras kolekcije…
Najfiniji materijali koji nježno miluju kožu, besprijekorna udobnost, te superiorna…
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina STYLE.BA. Online magazin STYLE.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara STYLE.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.
comments powered by Disqus