Nova godina uz Rockabilly u Termama Tuhelj
Nova godina uz Rockabilly u Termama…
Tematski doček Nove godine uz odličnu prednovogodišnju zabavu u stilu Rockabilly-a,…
Teslina limuzina zagađuje više od malog Mitsubishija
Teslina limuzina zagađuje više od malog…
Mali Mitsubishi Mirage, u nas poznatiji kao Space Star, ne slovi za najbolji…
Predstavljena nova linija  kozmetičkih proizvoda brenda Catrice
Predstavljena nova linija kozmetičkih…
U Sky Baru hotela Courtyard by Marriott u Sarajevu, predstavljena je nova linija…

Društveno odgovorna kampanja „Djeca sunca“: Pregled kože obavilo 75 građana Sarajeva

NEWS

OBJAVLJENO:
29.06.2013. u 19:16

U okviru društveno odgovorne kampanje „Djeca sunca“, kompanija dm drogerie markt je na Termalnoj Rivijeri Ilidža organizovala besplatne preglede kože za posjetioce bazena. Veliki broj prisutnih iskoristio je priliku da se nakon stručnog pregleda kože posavjetuje sa dermatologom. Posebna pažnja bila je usmjerena na najmlađe koji su uz zabavu s klaunom i simpatičnom maskotom kampanje, kengurom Dadom, stekli prva saznanja o tome kako da se bezbrižno igraju na suncu. Ukupno je pregledano 75 posjetilaca Termalne Rivijere.

[gallery ids="25004,25005"]     U okviru društveno odgovorne kampanje „Djeca sunca“, kompanija dm drogerie markt je na Termalnoj Rivijeri Ilidža organizovala besplatne preglede kože za posjetioce bazena. Veliki broj prisutnih iskoristio je priliku da se nakon stručnog pregleda kože posavjetuje sa dermatologom. Posebna pažnja bila je usmjerena na najmlađe koji su uz zabavu s klaunom i simpatičnom maskotom kampanje, kengurom Dadom, stekli prva saznanja o tome kako da se bezbrižno igraju na suncu. Ukupno je pregledano 75 posjetilaca Termalne Rivijere. Tom prilikom, dr. Katarina Dujmović-Hasanbegović, spec. dermatovenerolog istakla je sljedeće: „Oštećenja kože nastala djelovanjem UVA i UVB zraka talože se godinama, što na kraju dovodi do prijevremenog starenja kože, kao i njenog pretjeranog isušivanja, prijevremenog stvaranja bora te gubitka elastičnosti. Javljaju se poremećaji pigmentacije i stvara se sklonost nastanku zloćudnih tumora kože. Pri odabiru zaštitnog faktora krema, osim o individualnim karakteristikama, tipu kože, boji kose i očiju, treba voditi računa i o geografskom položaju mjesta i UV indeksu kojim se izražava dnevna jačina ultraljubičastog zračenja. Prilikom prvih boravaka na suncu koristite veće zaštitne faktore. Zaštitne kreme bi trebalo nanijeti barem 15 do 30 minuta prije izlaska na sunce. Posebno treba zaštititi nos, uši i ramena.“ “Zadovoljni smo što je odaziv građana i ove godine odličan. Želimo onima koji ljetne dane provode na gradskim kupalištima osigurati informacije o rizicima izlaganja UV zračenju. I dalje ćemo nastaviti da radimo na stvaranju svijesti o neophodnosti redovnih pregleda kože, koji su preduslov za prevenciju melanoma. Drago nam je što su i ove godine mnogi iskoristili priliku da pregledaju kožu i saznaju kako se zaštititi od negativnih posljedica izlaganja suncu,” riječi su Admire Isaković, voditeljice odjela Nabava i Marketing kompanije dm drogerie markt. Posjetioci bazena uživali su i u zabavnom programu koji je obuhvatao aerobik u vodi i kutak za najmlađe u kojem su se mališani zabavljali i imali priliku dobiti zanimljive poklone. Serija edukativno-zabavnih pregleda pod nazivom “Sunce, ti i ja…” nastavlja se 6.7.2013. kada će besplatne preglede moći obaviti i posjetioci Panonskih jezera u Tuzli te 13.7.2013. kada će pregledi biti održani na kompleksu otvorenih bazena u Laktašima.  
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina STYLE.BA. Online magazin STYLE.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara STYLE.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.
comments powered by Disqus