Predstavljena nova linija  kozmetičkih proizvoda brenda Catrice
Predstavljena nova linija kozmetičkih…
U Sky Baru hotela Courtyard by Marriott u Sarajevu, predstavljena je nova linija…
Osjetite Sarajevski filmski spektakl u vašem domu
Osjetite Sarajevski filmski spektakl…
Dvanaestog avgusta, samo jednim klikom možete postati dio Sarajevo Film Festivala.
Neka magična Orhidelia bude vaš izbor ovoga ljeta
Neka magična Orhidelia bude vaš izbor…
Terme Olimia s cjelokupnom i kvalitetnom wellness i selfness ponudom poziva…

U sklopu Avonove kampanje Hello Green Tomorrow u 2012. godini prikupljeno 2 miliona dolara

NEWS

OBJAVLJENO:
12.06.2013. u 22:44

U sklopu Avonove kampanje Hello Green Tomorrow u 2012. godini prikupljeno 2 miliona dolara. OD POKRETANJA KAMPANJE 2010. PRIKUPLJENO JE UKUPNO 5,5 MILIONA DOLARA DONIRANIH ORGANIZACIJAMA THE NATURE CONSERVANCY I WORLD WILDLIFE FUND ZA SPREČAVANJE KRČENJA ŠUMA U BRAZILU I INDONEZIJI

[gallery ids="24740,24741,24742,24743"] Avon je objavio kako je u okviru globalne kampanje Hello Green Tomoorrow prikupio 5,5 miliona dolara od pokretanja 2010. godine, uključujući 2 miliona dolara prikupljenih 2012. godine. Sredstva su donirana organizacijama The Nature Conservancy (TNC) i World Wildlife Fund (WWF) koje se zalažu za borbu protiv krčenja šuma u Brazilu i Indoneziji, zemljama koje su prepoznate kao najkritičnije tačke krčenja šuma u svijetu. Sredstva u okviru kampanje Hello Green Tomorrow prikupljaju se prodajom posebnih proizvoda u više od 50 zemalja preko Avon Članova Kluba, svojevrsne Avonove „zelene vojske“ koja pomaže u borbi protiv krčenja šuma. Avon je donirao ovaj prihod za obnovu Atlantske šume u Brazilu u partnerstvu s TNC-om te za pošumljavanje tropskih šuma u Indoneziji što se ostvaruje u suradnji s WWF-om. Spomenute su šume među najugroženijima na svijetu, a važne su za ublažavanje klimatskih promjena, poticanje biološke raznolikosti te zdravlje i ekonomsko blagostanje miliona ljudi. Craig Kirkpatrick, direktor WWF-a za područje Bornea i Sumatre, ističe: „Šume u Indoneziji najbrže nestaju te ostavljaju zajednicu bez izvora prihoda i staništa za specifične vrste poput orangutana i tigrova. Zahvaljujući velikodušnoj podršci Avona, radimo na obnavljanju tih šuma. S lokalnim zajednicama pošumljavamo indonezijski arhipelag te stvaramo staništa za ugrožene vrste, štitimo zalihe vode za sela i tako unapređujemo uslove života stanovnika“. WWF-ov program za rehabilitaciju šuma opsežna je petogodišnja strategija fokusirana na pošumljavanje te nadgledanje i održavanje sadnica. Prema WWF-u, Avonova predanost ovom programu pomaže obnovi područja u Indoneziji, ali i stvaranju radnih mjesta u lokalnim zajednicama. Od 2012. do 2018. godine, WWF će podržati sadnju, održavanje i nadgledanje 148,200 stabala (370,5 ha) na pet prioritetnih lokacija širom Indonezije za koje je procijenjeno da će apsorbirati 6,224,400 kg (6,224.4 tona) CO2 kroz sljedećih deset godina. Joe Keenan, potpredsjednik i direktor TNC-a za Latinsku Ameriku, navodi: „Sredstva prikupljena putem Avonove kampanje Hello Green Tomorrow omogućila su pošumljavanje brazilske Atlantske šume s preko tri miliona stabala te stvaranje novih radnih mjesta u lokalnim zajednicama. Oduševljeni smo uspjehom programa i radujemo se nastavku ove saradnje“. Kako Keenan objašnjava, kroz zalaganje za obnovu jedne od najugroženijih i biološki najraznolikijih kišnih šuma – Atlantske šume – Avonovo djelovanje ima pozitivan utjecaj u Brazilu, ali i globalno. Sredstva prikupljena u okviru kampanje Hello Green Tomorrow omogućuju TNC-u i partnerima sadnju i zaštitu više od 2,5 miliona stabala na trima ključnim lokacijama u Brazilu: u Espirito Santu te općinama Anhembi i Porto Feliz. Također, obnova Atlantske šume izravno utiče na kvalitetu vodnih resursa za 60% stanovnika Brazila, uključujući one u većini velikih gradova. Atlantska šuma ključna je za regulaciju klimatskih uslova u cijelom svijetu. Avon ima jedinstvenu mogućnost uključivanja i mobiliziranja ljudi, što uz zalaganje za pošumljavanje ugroženih područja pokazuju i pitanja raka dojke te nasilja u porodici. Tod Arbogast, Avonov potpredsjednik za održivost i korporativnu odgovornost, naglašava: „Avon je predan zalaganju za sprečavanje krčenja šuma. Šume su pluća cijele Zemlje i ključne su za opstanak cijelog ekosistema. Opseg i doseg Avonove mreže širom svijeta, zajedno sa stručnjacima iz WWF-a i TNC-a, pružaju kampanji Hello Green Tomorrow veliku snagu u borbi protiv krčenja šuma.“ Kampanja Hello Green Tomorrow nastavlja s prikupljanjem sredstava širom svijeta i u 2013. godini.  
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina STYLE.BA. Online magazin STYLE.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara STYLE.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.
comments powered by Disqus