Predstavljena nova linija  kozmetičkih proizvoda brenda Catrice
Predstavljena nova linija kozmetičkih…
U Sky Baru hotela Courtyard by Marriott u Sarajevu, predstavljena je nova linija…
Osjetite Sarajevski filmski spektakl u vašem domu
Osjetite Sarajevski filmski spektakl…
Dvanaestog avgusta, samo jednim klikom možete postati dio Sarajevo Film Festivala.
Neka magična Orhidelia bude vaš izbor ovoga ljeta
Neka magična Orhidelia bude vaš izbor…
Terme Olimia s cjelokupnom i kvalitetnom wellness i selfness ponudom poziva…

Nagrada "Internacionalni motor godine" drugu godinu zaredom pripala Fordu

NEWS

OBJAVLJENO:
06.06.2013. u 22:01

Po potrošnji goriva izuzetno efikasan i živahan, 1,0-litarski EcoBoost benzinski motor Ford Motor kompanije danas je proglašen Međunarodnim motorom godine 2013, čime je obilježena druga godina zaredom u kojoj je Fordov trocilindarski motor osvojio tu nagradu. Jednolitarski EcoBoost - koji, za manju potrošnju goriva bez gubitka snage, kombinuje direktno ubrizgavanje goriva, turbo nadpunjenje i promenljivo vrijeme otvaranja ventila - dobio je najvišu ocjenu u historiji ove nagrade. On je takođe dobio priznanje u kategoriji "Najbolji motor ispod jednog litra" na godišnjem predstavljanju nagrade časopisa Engine Technology International. Da bi zadovoljio potražnju, Ford je također potvrdio da planira da od sredine avgusta duplira njegovu proizvodnju u svojoj fabrici motora u Kölnu na više od 1.000 jedinica dnevno. "Sa zrelom tehnologijom motora sa unutrašnjim sagorijevanjem veoma rijetko može da se postigne istinski proboj, ali to je upravo ono što je naš tim postigao ovim motorom", kazao je Joseph Bakaj, potpredsjednik Forda za globalne pogonske grupe. "Morate da ga vozite da biste se uvjerili da mali trocilindarski motor može da pruži takve performanse i potrošnju goriva." Panel od 87 automobilskih novinara iz 35 država širom svijeta odlučivao je o nagradama za vozne karakteristike, performanse, ekonomičnost, prefinjenost i za uspješnu primjenu napredne tehnologije motora. Ford je jedan od tri proizvođača automobila koji je uspio da ostvari uzastopnu pobjedu u petnaestogodišnjoj historiji te nagrade. Fordov 1,0-litarski EcoBoost je takođe osvojio Međunarodnu Pol Pitch nagradu za 2013 (the International Paul Pietsch Award 2013) za tehnološke inovacije koju njemački časopis Auto motor und Sport dodjeljuje u okviru nagrade najbolji automobil i trofej Dewar Trophy od Kraljevskog automobilskog kluba u Velikoj Britaniji, kao i nagradu za prodor Breakthrough Award magazina Popular Mechanics u SAD. " Ko bi povjerovao? Da jednolitarski motor ima sve: snagu, ekonomičnu potrošnju goriva, da je čist i lagan", kaže Peter Lyon, član žirija i slobodan novinar iz Velike Britanije. "Ovo je remek djelo." Jednolitarski EcoBoost motor je konstruisan u Fordovim istraživačkim i razvojnim centrima u Aachenu i Merkenichu u Nemačkoj i Dunton u Velikoj Britaniji, a proizvodi se u Kölnu i Kra‘jovi, u Rumuniji. Dean Slavnich, kopredsjednik 15. nagrade Međunarodni motor godine i urednik magazina Engine Technology International, kaže: "Bejbi EcoBoost - Fordov prvi ikada konstruisan trocilindraš - i dalje je motor koji pobjeđuje u svim sferama. On je ekonomičan u realnim uslovima, dok kompaktni turbo pomaže da cijeli paket sa lahkoćom može da pokreće veća vozila, kao što je Grand C-MAX." Jednolitarski EcoBoost motor se trenutno nudi u malim automobilima kao što su Fiesta i B-MAX i kompaktnim, koji obuhvataju Focus, C-MAX i Grand C-MAX. U bliskoj budućnosti on će biti snaga u većim automobilima, uključujući i novi Ford Mondeo. On će također biti ponuđen u komercijalnim vozilima Transit Connect i Transit Courier, kao i u Tourneo Connect i Tourneo Courier za prevoz putnika. Ovaj motor se već primenjuje širom svijeta. Sada je dostupan za kupce koji kupuju novi EcoSport u Indiji i Kini, a kasnije ove godine će biti u ponudi u Fiesti u Severnoj Americi. Dovoljno mali da stane u gornji prtljažnik aviona, ovaj motor u svojoj klasi ima najekonomičniju potrošnju goriva u Evropi u vozilima kao što su Fiesta, Focus, C-MAX i Grand C-MAX. Fordove fabrike motora u Kelnu i Krajovi su nadograđene da se olakša proizvodnja 1,0-litarskog EcoBoosta i uvode napredne proizvodne tehnike koje smanjuju korišćenje rashladnog sredstva neophodnog kod obrade aluminijumskih dijelova motora na samo pet mililitara po komponenti u poređenju sa dva litra ranije, što doprinosi smanjenom ekološkom uticaju njegove proizvodnje. Uvedena je takođe i nova tehnologija "hladnog testiranja", što omogućava da se testiraju motori bez pokretanja („strartrovanja“) – tako se za 66% smanjuju potrošnja goriva i emisija CO2 iz proizvodnog procesa. Sva preostala energija potrebna za pokretanje fabrike u Kölnu potiče iz obnovljivih izvora, uključujući i tri hidroelektrane u Norveškoj i Švedskoj. Ford Evropa planira da utrostruči godišnju proizvodnju vozila opremljenih energetski efikasnim EcoBoost benzinskim motorima - sa 141.000 u 2011. na oko 480.000 do 2015. Kompanija predviđa da će više od 300.000 takvih vozila biti opremljeno 1,0-litarskim EcoBoostom. U prvom kvartalu 2013. na 19 Fordovih tradicionalnih tržišta u Evropi 1,0-litarski EcoBoost motor čini 42 posto narudžbina u modelu B-MAX, 30 odsto u Focusu, a 24% u modelu Fiesta.

Po potrošnji goriva izuzetno efikasan i živahan, 1,0-litarski EcoBoost benzinski motor Ford Motor kompanije danas je proglašen Međunarodnim motorom godine 2013, čime je obilježena druga godina zaredom u kojoj je Fordov trocilindarski motor osvojio tu nagradu. Jednolitarski EcoBoost - koji, za manju potrošnju goriva bez gubitka snage, kombinuje direktno ubrizgavanje goriva, turbo nadpunjenje i promenljivo vrijeme otvaranja ventila - dobio je najvišu ocjenu u historiji ove nagrade. On je takođe dobio priznanje u kategoriji "Najbolji motor ispod jednog litra" na godišnjem predstavljanju nagrade časopisa Engine Technology International. Da bi zadovoljio potražnju, Ford je također potvrdio da planira da od sredine avgusta duplira njegovu proizvodnju u svojoj fabrici motora u Kölnu na više od 1.000 jedinica dnevno. "Sa zrelom tehnologijom motora sa unutrašnjim sagorijevanjem veoma rijetko može da se postigne istinski proboj, ali to je upravo ono što je naš tim postigao ovim motorom", kazao je Joseph Bakaj, potpredsjednik Forda za globalne pogonske grupe. "Morate da ga vozite da biste se uvjerili da mali trocilindarski motor može da pruži takve performanse i potrošnju goriva."   Panel od 87 automobilskih novinara iz 35 država širom svijeta odlučivao je o nagradama za vozne karakteristike, performanse, ekonomičnost, prefinjenost i za uspješnu primjenu napredne tehnologije motora. Ford je jedan od tri proizvođača automobila koji je uspio da ostvari uzastopnu pobjedu u petnaestogodišnjoj historiji te nagrade. Fordov 1,0-litarski EcoBoost je takođe osvojio Međunarodnu Pol Pitch nagradu za 2013 (the International Paul Pietsch Award 2013) za tehnološke inovacije koju njemački časopis Auto motor und Sport dodjeljuje u okviru nagrade najbolji automobil i trofej Dewar Trophy od Kraljevskog automobilskog kluba u Velikoj Britaniji, kao i nagradu za prodor Breakthrough Award magazina Popular Mechanics u SAD. " Ko bi povjerovao? Da jednolitarski motor ima sve: snagu, ekonomičnu potrošnju goriva, da je čist i lagan", kaže Peter Lyon, član žirija i slobodan novinar iz Velike Britanije. "Ovo je remek djelo." Jednolitarski EcoBoost motor je konstruisan u Fordovim istraživačkim i razvojnim centrima u Aachenu i Merkenichu u Nemačkoj i Dunton u Velikoj Britaniji, a proizvodi se u Kölnu i Kra‘jovi, u Rumuniji. Dean Slavnich, kopredsjednik 15. nagrade Međunarodni motor godine i urednik magazina Engine Technology International, kaže: "Bejbi EcoBoost - Fordov prvi ikada konstruisan trocilindraš - i dalje je motor koji pobjeđuje u svim sferama. On je ekonomičan u realnim uslovima, dok kompaktni turbo pomaže da cijeli paket sa lahkoćom može da pokreće veća vozila, kao što je Grand C-MAX."   [gallery ids="24658,24659,24660,24661"]   Jednolitarski EcoBoost motor se trenutno nudi u malim automobilima kao što su Fiesta i B-MAX i kompaktnim, koji obuhvataju Focus, C-MAX i Grand C-MAX. U bliskoj budućnosti on će biti snaga u većim automobilima, uključujući i novi Ford Mondeo. On će također biti ponuđen u komercijalnim vozilima Transit Connect i Transit Courier, kao i u Tourneo Connect i Tourneo Courier za prevoz putnika. Ovaj motor se već primenjuje širom svijeta. Sada je dostupan za kupce koji kupuju novi EcoSport u Indiji i Kini, a kasnije ove godine će biti u ponudi u Fiesti u Severnoj Americi. Dovoljno mali da stane u gornji prtljažnik aviona, ovaj motor u svojoj klasi ima najekonomičniju potrošnju goriva u Evropi u vozilima kao što su Fiesta, Focus, C-MAX i Grand C-MAX. Fordove fabrike motora u Kelnu i Krajovi su nadograđene da se olakša proizvodnja 1,0-litarskog EcoBoosta i uvode napredne proizvodne tehnike koje smanjuju korišćenje rashladnog sredstva neophodnog kod obrade aluminijumskih dijelova motora na samo pet mililitara po komponenti u poređenju sa dva litra ranije, što doprinosi smanjenom ekološkom uticaju njegove proizvodnje. Uvedena je takođe i nova tehnologija "hladnog testiranja", što omogućava da se testiraju motori bez pokretanja („strartrovanja“) – tako se za 66% smanjuju potrošnja goriva i emisija CO2 iz proizvodnog procesa. Sva preostala energija potrebna za pokretanje fabrike u Kölnu potiče iz obnovljivih izvora, uključujući i tri hidroelektrane u Norveškoj i Švedskoj. Ford Evropa planira da utrostruči godišnju proizvodnju vozila opremljenih energetski efikasnim EcoBoost benzinskim motorima - sa 141.000 u 2011. na oko 480.000 do 2015. Kompanija predviđa da će više od 300.000 takvih vozila biti opremljeno 1,0-litarskim EcoBoostom. U prvom kvartalu 2013. na 19 Fordovih tradicionalnih tržišta u Evropi 1,0-litarski EcoBoost motor čini 42 posto narudžbina u modelu B-MAX, 30 odsto u Focusu, a 24% u modelu Fiesta.   Armin Sajnica
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina STYLE.BA. Online magazin STYLE.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara STYLE.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.
comments powered by Disqus