Predstavljena nova linija  kozmetičkih proizvoda brenda Catrice
Predstavljena nova linija kozmetičkih…
U Sky Baru hotela Courtyard by Marriott u Sarajevu, predstavljena je nova linija…
Osjetite Sarajevski filmski spektakl u vašem domu
Osjetite Sarajevski filmski spektakl…
Dvanaestog avgusta, samo jednim klikom možete postati dio Sarajevo Film Festivala.
Neka magična Orhidelia bude vaš izbor ovoga ljeta
Neka magična Orhidelia bude vaš izbor…
Terme Olimia s cjelokupnom i kvalitetnom wellness i selfness ponudom poziva…

Kako dati i prihvatiti pozitivnu kritiku

NEWS

OBJAVLJENO:
06.06.2013. u 16:09

Nema ničeg ugodnog u kritikama. Čak i najbolje dobronamjerne kritike mogu biti teško prihvaćene. Ljudi vole biti u pravu, a kada to nisu, boli ih da čuju istinu, bez obzira koliko je blago vaša kritika izrečena. Sve dok kritičar ne postane zlonamjeran, on je u mogučnosti izgraditi viši nivo povjerenja pružajući konstruktivne kritike pažljivo i saosećajno.

Nema ničeg ugodnog u kritikama. Čak i najbolje dobronamjerne kritike mogu biti teško prihvaćene. Ljudi vole biti u pravu, a kada to nisu, boli ih da čuju istinu, bez obzira koliko je blago vaša kritika izrečena. Sve dok kritičar ne postane zlonamjeran, on je u mogučnosti izgraditi viši nivo povjerenja pružajući konstruktivne kritike pažljivo i saosećajno.   1. Imati jasne ciljeve Zapitaj se koji je najbolji mogući ishod ove kritike. Ako ste je izrekli bez posebne namjere, nećete vjerovatno postići ništa osim mržnje i prezira. S druge strane, ako se nađete na meti napada, pogledajte ako možete da smirite situaciju tražeći od svog kritičara da vam kaže šta želi postići. U najboljem slučaju, možete dobiti razumijevanje stvarnog problema. U najgorem slučaju, vi ćete znati da je vrijeme da se napravi preokret. 2. Kreiraj neutralno okruženje Razmotrimo vrijeme i mjesto za vaše kritike. Obično pomaže da se ne kritikuje ispred gomile, što općenito dovodi do poniženja. Najbolji način da se neutralizira napetost je upotrijebiti prikladan humor. Možete izgraditi prisnost, i smanjiti tenzije pričajući svoj osobni doživljaj, odnosno sličnu pogrešku koju ste napravili u vašoj karijeri. Ovo pomaže jer pokazujete i vašu čovječnost i vlastite nedostatke prije nego uputite kritiku. Ako se vi nalazite „na meti“ i osjećate se ugroženim ili vam je neugodno zbog vaše okoline kada ste kritikovani, progovorite. Tražite da pođete na mjesto gdje ćete imati više privatnosti, ili da odgodite sastanak na određeno vrijeme. Pripremite se za informacije koje ćete dobiti.   10092619-two-concentrated-business-people-talking-together   3. Ne koristite riječi koje imaju više značenja Vaš predmet kritike sigurno ima jak unutarnji glas tokom kritikovanja i vjerovatno je nestrpljiv, pa neka vam kritike budu kratke i brzo pređite na stvar. Što više budete pričali, povećavate mogućnost da se udaljite od ključnih tačaka i osoba koju kritikujete neće biti u stanju da zapamti sve što ste rekli. Planirajte svoj razgovor unaprijed ili pismeno, tako da kritikovana osoba može potpuno razumjeti problem i da joj kažete kako ga riješiti.   4. Ohrabrite osobu koju kritikujete Umjesto da sastavljate listu pogrešnih djela, opisujte situaciju sa objektivnog stanovišta i postavljajte ključna pitanja tako da vaš predmet kritike može izvući vlastite zaključke o svojim slabostima. Kada dajete izjave i odgovarate, držite se podalje od direktnog napada. Koristite "Ja“ formu i govorite iz svog iskustva. Pokušajte i predvidjeti ključne tačke kritike prije nego što se to desi. Ako ste u mogućnosti da započnete razgovor navodeći svoje propuste i predlaganje riješenja na samom početku, vi ćete razoružati vašeg kritičara i možda ga impresionirati. Onda se oboje možete osjećati kao pobjednik u toj situaciji.   Amela Ravkić
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina STYLE.BA. Online magazin STYLE.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara STYLE.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.
comments powered by Disqus