Predstavljena nova linija  kozmetičkih proizvoda brenda Catrice
Predstavljena nova linija kozmetičkih…
U Sky Baru hotela Courtyard by Marriott u Sarajevu, predstavljena je nova linija…
Osjetite Sarajevski filmski spektakl u vašem domu
Osjetite Sarajevski filmski spektakl…
Dvanaestog avgusta, samo jednim klikom možete postati dio Sarajevo Film Festivala.
Neka magična Orhidelia bude vaš izbor ovoga ljeta
Neka magična Orhidelia bude vaš izbor…
Terme Olimia s cjelokupnom i kvalitetnom wellness i selfness ponudom poziva…

Dževad Poturak: Zaštitno lice Avonove humanitarne kampanje Udari mene, a ne žene

NEWS

OBJAVLJENO:
02.06.2013. u 00:07

Avon Bosna i Hercegovina, povodom proslave 10 godina Avona u Bosni i Hercegovini, ponosno pokreće prvu humanitarnu kampanju s ciljem podizanja svijesti o potrebi za ovom borbom u lokalnoj zajednici. Kampanja je dio Avonovog globalnog programa Speak Out Domestic Violence za borbu protiv nasilja nad ženama.

[gallery ids="24572,24577,24574"] Avon Bosna i Hercegovina, povodom proslave 10 godina Avona u Bosni i Hercegovini, ponosno pokreće prvu humanitarnu kampanju s ciljem podizanja svijesti o potrebi za ovom borbom u lokalnoj zajednici. Kampanja je dio Avonovog globalnog programa Speak Out Domestic Violence za borbu protiv nasilja nad ženama. Kampanja Udari mene, a ne žene čije je zaštitno lice poznati kickbokser Dževad Poturak želi svojim vizualnim karakterom i pozivom na skretanje pažnje prema osobi dovoljno jakoj da primi udarac, skrenuti pažnju javnosti na potrebu zaštite zlostavljanih žena. Dževad predstavlja svakog muškarca koji zna reći STOP nasilju, jer pravi muškarac ostaje u svojoj kategoriji i bori se za bolje i sigurnije sutra zajedno s nama, ne okrećući glavu.   U saradnji sa Avonom, fotografije za ovu kampanju snimio je poznati fotograf Dejan Vekić. Snimanje u studiju je proteklo u vedrom raspoloženju, a Dževad, koji se priprema za bitan meč u junu u okviru Final Fight Championship (FFC) borilačke organizacije, iza sebe već ima nekoliko humanitarnih inicijativa. Razlog zbog kojeg je velikodušno pristao na podršku ovoj humanitarnoj kampanji leži u tome što Dževad smatra da je bilo kakav oblik nasilja nad ženama nedopustiv. "Svi muškarci bi morali biti svjesni činjenice da je svaka ženska osoba nečija majka, sestra ili kćerka te da je svako dijete budućnost našeg društva i zbog toga svaki oblik nasilja mora prestati. Kampanjom Udari mene, a ne žene želimo skrenuti pažnju javnosti na potrebu zaštite zlostavljanih žena ", rekao je Dževad Poturak. Sredstva se u okviru kampanje Udari mene, a ne žene prikupljaju prodajom posebne linije Avonovih proizvoda sa znakom beskonačnosti. Pozivamo vas da narudžbom najnovijeg prstena iz ove humanitarne kolekcije (brošura kampanje 09 koji vrijedi od 14.06. do 02.07.2013.) i sami pomognete borbu protiv naslija u porodici.   Avon Bosna i Hercegovina, ove godine slavi 10 godina uspješnog rada, aktivna je u humanitarnom radu s lokalnom zajednicom s fokusom na području borbe protiv raka dojke, te s ponosom ulazi i u borbu protiv nasilja nad ženama kao jednim od najčešćih oblika nasilja a činjenici o kojoj se ne govori dovoljno. U Bosni i Hercegovini svaka je 4. žena žrtva nekog od oblika nasilja, a najčešći je zlostavljač upravo neko iz bliske porodice. „Ponosan sam na Avonovu dugu tradiciju predanosti ženama koja uključuje društveno odgovorne projekte, a posebno želim da se zahvalim Dževadu, koji je odvojio svoje vrijeme i trud kako bi podržao našu prvu akciju protiv nasilja nad ženama. Već 10 godina, Avon Bosna i Hercegovina se trudi da podstiče žene da grade svoje samopouzdanje, da budu uspješne i zadovoljne sobom, a na ovaj način ujedno dajemo svoj doprinos osiguravanju boljih uslova za njihove živote“, riječi su Mustafe Halilovića, Višeg voditelja prodaje za Bosnu i Hercegovinu, Hrvatsku i Sloveniju .   2007. godine kompanija Avon je krenula sa prodajom proizvoda s rozom vrpcom kao dio regularne ponude u brošuri, započevši tako svoj humanitaran rad u Bosni i Hercegovini. Od 2008. sakupljaju i sredstva za podršku borbi protiv nasilja nad ženama prodajom proizvoda sa simbolom beskonačnosti koja i omogućavaju ovakve akcije. Kao društveno odgovorna kompanija, Avon je organizirao i brojne humanitarne akcije poput Šetnje za život 2008 - 2011 godine te donirao više od 60.000 KM u humanitarne svrhe.  
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina STYLE.BA. Online magazin STYLE.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara STYLE.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.
comments powered by Disqus