Nova godina uz Rockabilly u Termama Tuhelj
Nova godina uz Rockabilly u Termama…
Tematski doček Nove godine uz odličnu prednovogodišnju zabavu u stilu Rockabilly-a,…
Teslina limuzina zagađuje više od malog Mitsubishija
Teslina limuzina zagađuje više od malog…
Mali Mitsubishi Mirage, u nas poznatiji kao Space Star, ne slovi za najbolji…
Predstavljena nova linija  kozmetičkih proizvoda brenda Catrice
Predstavljena nova linija kozmetičkih…
U Sky Baru hotela Courtyard by Marriott u Sarajevu, predstavljena je nova linija…

Društveno odgovorno poslovanje dm-a i u 2013.: Tokom maja i juna uz dm živite zdravo i aktivno

NEWS

OBJAVLJENO:
09.05.2013. u 01:08

dm će u sklopu kampanje „Za zdrav život“ izgraditi fitness park te donirati sprave za vježbanje odabranim ustanovama za djecu u BiH.

dm Za-zdrav-zivot-logo dm će u sklopu kampanje „Za zdrav život“ izgraditi fitness park te donirati sprave za vježbanje odabranim ustanovama za djecu u BiH. Prepuni fast food restorani u kojima se porodični ručak sastoji od ekstra velikog hamburgera, pola litre gaziranog pića i obilnog čokoladnog kolača, prazni parkovi, a prepune internet igraonice te prodavnice odjeće XXXL brojeva na svakom koraku mogle bi uskoro postati i naša stvarnost. Naime, istraživanje Svjetske zdravstvene organizacije stavlja našu zemlju na visoko šesto mjesto po broju pretilih osoba. Također, sistematski pregledi provedeni u posljednjih nekoliko godina u bh. školama pokazali su da su neadekvatna prehrana, predugo sjedenje za kompjuterom i nedostatak fizičke aktivnosti najvažniji uzročnici sve većeg broja učenika s prekomjernom tjelesnom težinom. Pretilost je u porastu u svim segmentima društva, a posebno zabrinjava pretilost djece i mladih. Prema najnovnijim podacima objavljenim u Specijalnom izvještaju o zdravstvenoj zaštiti djece u BiH postotak ekstremno gojazne djece u našoj zemlji iznosi čak 20,22% odnosno svako je peto dijete u BiH pretilo! Pozitivan primjer dm-a U vrijeme kada se mališani zatvaraju u igraonice, stanove ili kuće uz kompjuter, kompanija dm drogerie markt d.o.o. pruža pozitivan primjer. Imajući na umu rastući problem pretilosti u BiH, dm je pokrenuo kampanju „Za zdrav život“. U oviru kampanje planirana je izgradnja fitness parka te donacija sprava za vježbanje odabranim ustanovama za djecu u BiH. Provođenjem ove kampanje dm pokušava skrenuti pažnju roditelja i djece na važnost zdravih prehrambenih navika unutar porodice te bavljenja sportskim aktivnostima u cilju smanjenja pretilosti kod bh. djece i omladine. U dm-u se nadaju da će podršku kampanji dati što veći broj bh. građana. Kampanja „Za zdrav život“ trajat će od 8. maja do 8. juna tekuće godine, a više informacija o tome kako možete dati svoj doprinos potražite u najbližoj dm prodavnici.  
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina STYLE.BA. Online magazin STYLE.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara STYLE.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.
comments powered by Disqus