Predstavljena nova linija  kozmetičkih proizvoda brenda Catrice
Predstavljena nova linija kozmetičkih…
U Sky Baru hotela Courtyard by Marriott u Sarajevu, predstavljena je nova linija…
Osjetite Sarajevski filmski spektakl u vašem domu
Osjetite Sarajevski filmski spektakl…
Dvanaestog avgusta, samo jednim klikom možete postati dio Sarajevo Film Festivala.
Neka magična Orhidelia bude vaš izbor ovoga ljeta
Neka magična Orhidelia bude vaš izbor…
Terme Olimia s cjelokupnom i kvalitetnom wellness i selfness ponudom poziva…

Društveno odgovorno poslovanje dm-a i u 2013.: Tokom maja i juna uz dm živite zdravo i aktivno

NEWS

OBJAVLJENO:
09.05.2013. u 01:08

dm će u sklopu kampanje „Za zdrav život“ izgraditi fitness park te donirati sprave za vježbanje odabranim ustanovama za djecu u BiH.

dm Za-zdrav-zivot-logo dm će u sklopu kampanje „Za zdrav život“ izgraditi fitness park te donirati sprave za vježbanje odabranim ustanovama za djecu u BiH. Prepuni fast food restorani u kojima se porodični ručak sastoji od ekstra velikog hamburgera, pola litre gaziranog pića i obilnog čokoladnog kolača, prazni parkovi, a prepune internet igraonice te prodavnice odjeće XXXL brojeva na svakom koraku mogle bi uskoro postati i naša stvarnost. Naime, istraživanje Svjetske zdravstvene organizacije stavlja našu zemlju na visoko šesto mjesto po broju pretilih osoba. Također, sistematski pregledi provedeni u posljednjih nekoliko godina u bh. školama pokazali su da su neadekvatna prehrana, predugo sjedenje za kompjuterom i nedostatak fizičke aktivnosti najvažniji uzročnici sve većeg broja učenika s prekomjernom tjelesnom težinom. Pretilost je u porastu u svim segmentima društva, a posebno zabrinjava pretilost djece i mladih. Prema najnovnijim podacima objavljenim u Specijalnom izvještaju o zdravstvenoj zaštiti djece u BiH postotak ekstremno gojazne djece u našoj zemlji iznosi čak 20,22% odnosno svako je peto dijete u BiH pretilo! Pozitivan primjer dm-a U vrijeme kada se mališani zatvaraju u igraonice, stanove ili kuće uz kompjuter, kompanija dm drogerie markt d.o.o. pruža pozitivan primjer. Imajući na umu rastući problem pretilosti u BiH, dm je pokrenuo kampanju „Za zdrav život“. U oviru kampanje planirana je izgradnja fitness parka te donacija sprava za vježbanje odabranim ustanovama za djecu u BiH. Provođenjem ove kampanje dm pokušava skrenuti pažnju roditelja i djece na važnost zdravih prehrambenih navika unutar porodice te bavljenja sportskim aktivnostima u cilju smanjenja pretilosti kod bh. djece i omladine. U dm-u se nadaju da će podršku kampanji dati što veći broj bh. građana. Kampanja „Za zdrav život“ trajat će od 8. maja do 8. juna tekuće godine, a više informacija o tome kako možete dati svoj doprinos potražite u najbližoj dm prodavnici.  
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina STYLE.BA. Online magazin STYLE.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara STYLE.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.
comments powered by Disqus