Predstavljena nova linija  kozmetičkih proizvoda brenda Catrice
Predstavljena nova linija kozmetičkih…
U Sky Baru hotela Courtyard by Marriott u Sarajevu, predstavljena je nova linija…
Osjetite Sarajevski filmski spektakl u vašem domu
Osjetite Sarajevski filmski spektakl…
Dvanaestog avgusta, samo jednim klikom možete postati dio Sarajevo Film Festivala.
Neka magična Orhidelia bude vaš izbor ovoga ljeta
Neka magična Orhidelia bude vaš izbor…
Terme Olimia s cjelokupnom i kvalitetnom wellness i selfness ponudom poziva…

Testirali smo: Renault Clio 0.9 TCe Dynamique

Automania

OBJAVLJENO:
06.05.2013. u 22:11

Novo tehnološko čudo iz Francuske. Vozili smo Renault Clio 0.9 TCe Dynamique. Novi Clio je veći, udobniji od prethodnika, te više opremljen i što je najvažnije odlično se ponaša na cesti, kako u gradu, tako i van njega.

Novo tehnološko čudo iz Francuske. Vozili smo Renault Clio 0.9 TCe Dynamique. Novi Clio je veći, udobniji od prethodnika, te više opremljen i što je najvažnije odlično se ponaša na cesti, kako u gradu, tako i van njega. Redakcija portala Style.ba. među prvima je prva je u BiH imala priliku voziti novi Clio i to onaj sa novim tehnološkom čudom iz Renaulta, turbobenzinskim motorom sa 90 konjskih snaga, opremljen najboljim paketom opreme pod nazivom Dynamique. Novi Clio je veći, udobniji od prethodnika, te više opremljen i što je najvažnije odlično se ponaša na cesti, kako u gradu, tako i van njega. Otkako su prije nekoliko godina ušli u masovnu u proizvodnju, motori sa tri cilindra izazivaju mnogo kontroverzi i dvojbi, a brojni su oni koji njihovo postojanje nazivaju upitnim. Pripisuju im se slabe performanse, buka i velika potrošnja, te se nezgodni nadimak "mlin". Kod novog Clia i novog motora koji dolazi uz njeg, buka je svedena na minimum, potrošnja je prihvaljiva i iznosi oko šest litara na stotinu prijeđenih kilometra, u kombinovanoj vožnju kako u gradu tako i van njega. Automobil je dovoljno mali da se efikasno provlači kroz gradske gužve ali i dovoljno veliki da se u njemu četiri odrasla putnika osjećaju sasvim ugodno. Prostora ima sasvim dovoljno i za vozača i za putnike na stražnoj klupi, kao i prtljažniku. Vožnja u ovom automobolu je prije svega zabavna. Buka u kabini je gotovo neprimjetna, a za zabavne sadržaje tu je novi Renaultov Media NAV sistem sa ekranom osjetljivim na dodir, koji na jednom mjestu ujedinjuje navigaciju i zabavne sadržaje. Renault je sa ovom generacijom Clia odlučio CD ove poslati u historiju. Svoju muziku u ovom automobilu slušat ćete putem isključivo putem USB sticka. To valjda dovoljno govori kome je ovaj automobil namijenjen, a to su mlađi, sportski nastrojeni vozači. Dizajneri su četvrtoj generaciji naprodavanijeg Renaultovog modela podarili izrazito agresivan i dinamičan vanjski izgled, ali su se potrudili i dobar posao napravili u unutrašnjosti, koja je u došla u paketu "trendy", plavoj crnoj kombinaciji sa zanimljivom ukrasnim dodacima na usisnicima zraka, oko mjenjača, vratima i na volanu. Volan je opšiven kožom i dobro leži pod prstima, dobro odgovra na ono što vozač traži od njega i čini ovaj automobil veoma lako upravljivim. Novi Clio nismo previše štedjeli vozeći ga po uskim, krivudavim i loše održavanim cestama naše zemlje, gdje se automobila pokazao na visini zadatka. Na cesti je veoma stabilan i odlično se drži u krivinama, dok smo preko brojnih rupa na našim putevima prošli bez velikih problema. Neravnine se tokom vožnje osjete ali je to podnošljivo. Ono što nas je posebno iznenadilo jeste vožnja na autoputu. Ovaj najteži test za motore za tri cilindra Clio 0.9 Tce je položio visokom ocjenom. Za razliku od nekih drugih malih gradskih automobila koje smo imali priliku voziti u posljednje vrijeme, kod Clia 0.9 TCe nemate osjećaj da će automobil raspasti u toku vožnje, čak i pri većim brzinama. Možemo izgledati pristrasni, ali moramo odati priznanje Renaultovim inžinjerima koji us iz tako malog motora izvukli tako mnogo snage. Tokom testa Clio niti jednom nije zakazao. Očigledno je došlo neko novo vrijeme, vrijeme malih ali snažnih automobilskih motora, sasvim dovoljnih za jedan gradski automobil.   Novi Clio je veoam upotrebljiv automobil, kako za gradske vožnje, tako i za duža putovanja. Zanimljiv, dinamičan dizajn, novi motor sa ECO 2 oznakom koji že se svidjeti zaštitnicima okoliša, kvalitetno urađena i udobna unutrašnjost te pregršat opreme, čine novi Clio dobrim izborom za sve one koji traže automobil po svojoj mjeri. Ovo zadovoljstvo košta 25.742 KM.  Clio Plus +   Dizajn karoserije, motor, unutrašnjost  Clio minus -   Nepreglednost zadnjeg dijela automobila, cijena, nedostatak pretinca između vozača i suvozača  Nula, zarez devet čega   Tokom testiranja novog Clia, na semaforima i parkinzima često smo imali priliku odgovarati na razna pitanja drugih vozača i prolaznika o novom Clio. Ljude je zanimala oprema, cijena ali prije svega motori. Na informaciju da ispod poklopca motora nalazi 898 kubičnih cetimatara i čak 90 konjskih snaga, mnogi su u nevjerici zavrtjeli glavom, ne vjerujući da postoji takvo nešto.  
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina STYLE.BA. Online magazin STYLE.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara STYLE.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.
comments powered by Disqus