Nova godina uz Rockabilly u Termama Tuhelj
Nova godina uz Rockabilly u Termama…
Tematski doček Nove godine uz odličnu prednovogodišnju zabavu u stilu Rockabilly-a,…
Teslina limuzina zagađuje više od malog Mitsubishija
Teslina limuzina zagađuje više od malog…
Mali Mitsubishi Mirage, u nas poznatiji kao Space Star, ne slovi za najbolji…
Predstavljena nova linija  kozmetičkih proizvoda brenda Catrice
Predstavljena nova linija kozmetičkih…
U Sky Baru hotela Courtyard by Marriott u Sarajevu, predstavljena je nova linija…

Predstavljen novi Somersby Blackberry, kozmopolitsko piće za svaku priliku

NEWS

OBJAVLJENO:
23.04.2013. u 23:19

Somersby Blackberry harmonija je mirisa, purpurne boje i fenomenalnog okusa i idealan je napitak za nadolazeće vruće ljetne dane

[gallery ids="23923,23925,23926,23927"] U poznatom sarajevskom restoranu Četiri sobe gospođe Safije, na originalnom, after work druženju, kompanija Carlsberg BH predstavila je novi okus kupine poznatog, kozmopolitskog pića Somersby.   Svjetski poznati brand Somersby, koji je, prema istraživanju tržišta instituta Canadean, u 2012. godini ostvario vrlo dobre rezultate s brzim rastom na svjetskoj listi top deset cider brendova, svojim vjernim potrošačima predstavio je još jedan okus - kupinu, koji će, pored jabuke i kruške, biti zastupljen na našem tržištu. „Posebno je zadovoljstvo što smo s našim kozmopolitskim pićem Somersby, u vrlo kratkom roku, osvojili naklonost mladih i urbanih ljudi širom svijeta. Somersby je postao simbol dobre zabave i u njegovom osvježavajućem okusu rado uživaju, kako zaposleni ljudi nakon posla, tako i zvanice na najposjećenijim zabavama širom svijeta. Obzirom da su konzumenti Somersby-ja urbani ljudi uvijek spremni za novitete i izazove, ponosni smo što smo im danas predstavili novi okus kupine, koji će, bez sumnje, pronaći svoje mjesto na svakom druženju“, kazala je Amela Čengić, marketing menadžer u Carlsberg BH. Predstavnici kompanije Carlsberg, među kojima je bio i Ralph Zigerlig, CEO Carlsberg Srbija Group u okviru koje posluje Carlsberg BH su, u opuštenoj atmosferi i uz neformalne razgovore s predstavnicima bh. medija i brojnim zvanicama uživali u zabavi i novom okusu Somersby-ja od kupine. „Od samog početka trudimo se voditi računa o trendovima te navikama i željama naših potrošača i na njih odgovaramo širenjem asortimana i uvođenjem novih okusa. Dobro poznavanje navika, običaja i ukusa naših potrošača obezbjeđuju nam put do njih, stoga ne čudi da je Somersby, u vrlo kratkom roku, postao najbrži rastući brand među cider napicima“, istakao je Ralph Zigerlig, CEO Carlsberg Srbija Group. Somersby Blackberry groznici u bh. prijestolnici prisustvovalo je mnoštvo poklonika poznatog pića, dragih prijatelja - ljudi iz javnog života, svijeta muzike i medija. Nezaobilazan sjaj i istinsku živost ovom druženju podario je body art performans s poznatim sarajevskim manekenom Tarikom Kaljancem. Da je ovaj kreativni događaj imao i umjetnički značaj dokazuje i briljantni nastup najuspješnije bh. latino plesačice Lejne Karić-Lubarde. Somersby Blackberry harmonija je mirisa, purpurne boje i fenomenalnog okusa u prepoznatljivoj nepovratnoj boci od 0,33 l i idealan je napitak za nadolazeće vruće ljetne dane.  
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina STYLE.BA. Online magazin STYLE.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara STYLE.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.
comments powered by Disqus