Osjetite Sarajevski filmski spektakl u vašem domu
Osjetite Sarajevski filmski spektakl…
Dvanaestog avgusta, samo jednim klikom možete postati dio Sarajevo Film Festivala.
Neka magična Orhidelia bude vaš izbor ovoga ljeta
Neka magična Orhidelia bude vaš izbor…
Terme Olimia s cjelokupnom i kvalitetnom wellness i selfness ponudom poziva…
Ljeto u Termama Tuhelj
Ljeto u Termama Tuhelj
Ljeto je period kada najviše razmišljamo o odmoru s obitelji i prijateljima.

Salma Hayek predstavlja novu ogrlicu za borbu protiv nasilja nad ženama

NEWS

OBJAVLJENO:
10.03.2013. u 22:41

U čast Međunarodnog dana žena, Salma Hayek Pinault i direktor Avona Sheri McCoy najavljuju pobjednike 2. Avon Global Communications nagrada za zalaganje u borbi protiv nasilja nad ženama

 

 

 U čast Međunarodnog dana žena, Salma Hayek Pinault i direktor Avona Sheri McCoy najavljuju pobjednike 2. Avon Global Communications nagrada za zalaganje u borbi protiv nasilja nad ženama   New York (8. Mart 2013) - U čast priznanja Međunarodnog dana žena, Avon Fondacija za žene, Ambasadorica Salma Hayek Pinault i Avon, na čelu sa direktoricom Sheri McCoy objavila je da su četiri globalne organizacije i jedna vladina kampanja dobitnici 2. Avon Communications nagrada: zalaganje u borbi protiv nasilja nad ženama za svoj izvanredan rad u  okončanju nasilja nad ženama. Nagrade, predstavljene u sjedištu Ujedinjenih naroda tokom 57. zasjedanja Komisije o statusu žena, su dio programa Avon u borbi protiv nasilja u porodici, koji je od svog pokretanja 2004. godine donirao gotovo 50 milijuna dolara na globalnoj razini za zaustavljanje nasilja nad ženama.   Posebno dodatnom događaju u skopu 57. sjednice Komisije o statusu žena (CSW) u Ujedinjenim narodima, koje se ove godine fokusiralo na otklanjanje i sprječavanje svih oblika nasilja nad ženama i djevojčicama, privuklo je gotovo 6000 predstavnika iz država članica UN-a, UN-a subjekte i nevladine organizacije iz cijelog svijeta na dvosedmično zasjedanje. Prošle godine, Avon fondacija za žene predstavila je svoje prve Avon Communications nagrade na 2. Svjetskoj konferenciji ženskih skloništa u Washingtonu, DC.   Direktorica Avona Sheri McCoy naglasila je ključnu važnost komunikacije u prekidu nasilja nad ženama, tako što je sa prisutnima podijelila najvažnije aktivnosti Avon fondacije - finansiranje istraživanja koje će biti objavljeno u Junu, a odnosi se na analiziranje ponašanja posmatrača u situacijama nasilja nad partnerom i upoznavanju i seksualnom zlostavljanju. "Ljudi su spremni progovoriti, ali ne znaju uvijek prepoznati znakove zlostavljanja ili kako najbolje intervenirati. Avon vjeruje da će bolja komunikacija i obrazovanje pomoći da se posmatrači uključe i pomognu da se razbije ciklus nasilja nad ženama ", rekla je McCoy.     Empowerment Charm Necklace - hi res Salma_Empowerment Charm Necklace_hi-res   Inicijative Avon fondacije za zalaganje u borbi protiv nasilja u porodicama Avon Empowerment Charm ogrlica   Salma Hayek Pinault je predstavila Avon Empowerment Charm ogrlicu u čast Međunarodnog Dana žena, 8. Marta.   100%  neto dobiti od prodaje ogrlice će direktno biti usmjereno za Avonovu borbu protiv nasilja u porodici. Srebrna ogrlica ima karakterističan simbol beskonačnosti- simbol beskonačnosti za Avon predstavlja život sa neograničenim potencijalom, slobodu bez nasilja.   “Ponosni sam pobornik Avonovog programa borbe protiv nasilja u porodici od samog početka, 2004. godine.”, rekla je Selma Hayek Pinault, ambasador Avonove fondacije za žene . "Pozivam vas sve  da kupite, nosite ili poklonite Avon ogrlicu kako bi pomogli  skupiti vitalna sredstva za lokalne organizacije, u zajedničkoj borbi protiv nasilja nad ženama."     Pobjednici 2. Avon Communications nagrada Avon fondacija odaje priznanje nevladinim organizacijama iz Pakistana, Tanzanije, Nepala, Perua, te nevladinoj  organizaciji iz Ukrajine, za kampanje komunikacije koje treba da služe kao primjer da pomognu promijeniti zajednice, politike, institucije i ponašanje, kako bi se okončalo nasilje nad ženama. Međunarodni žiri je odabrao pobjedničke kampanje, između više od 425 podnesenih kampanja na Communications X-Change 119 organizacija u 46 zemalja, od Afganistana do Zimbabvea. X-Change, digitalna globalna biblioteka za komunikacije finansirana od strane Avon Fondacije i vođena od strane organizacije Futures Without Violence, omogućava organizacijama i predvodnicima širom svijeta da pronađu, podijele i nauče nešto od najboljih materijala za komunikaciju, koji su fokusirani na prekid nasilja nad ženama I djecom.   Pobjedničke organizacije koje će pojedinačno od Avon fondacije biti kontinuirano finansirane za svoj rad su:   NAGRADA ZA INOVATIVNU KAMPANJU: Bytes for All (Pakistan) – “Take back the Tech!” Ova kampanja je radila na širenju tehnologije u Pakistanu kako bi ojačali korištenje tehnologije i kod ženske populacije, s ciljem podizanja svijesti o nasilju nad ženama pomoću online alata. Kampanja je također strateški uključila važne javne osobe, od sudaca do filmskih zvijezda, koje koriste društvene medije za prenošenje svojih riječi "Take back the Tech!” Ispis i materijali koji se odnose na online komunikacije izgradili su put za mlade žene i pokazali im kako da koriste ove online tehnološke alate, koji su često izvan ograničenja u Pakistanu, kako bi se i njihov glas čuo.   NAGRADA ZA PREKIDANJE ŠUTNJE: Engender Health (Tanzanija) – “Champion Project” “Champion Project” video je dio petogodišnjeg nastojanja da se ljudi u Tanzaniji, kroz njihov povećan angažman, uključe u rješavanje temeljnih pitanja ravnopravnosti spolova i moć ravnoteže u odnosima. Video za cilj ima pokrenuti ljude iz stanja pasivnosti posmatrača sa ključnom porukom: "Nasilje je problem svih nas. Budite uzor. Zaradite poštovanje tako što ćete ustati protiv nasilja. "     NAGRADA PROMIJENITI ZAJEDNICU: Equal Access (Nepal) - “Voices – Samajhdari” Uključivanje članova zajednice kao što su pisci, novinari, radio tehničara i komentatora, "Voices - Samajhdari" po ravnopravnosti omogućava ženama da budu nositelji vlastite promjene - preoblikovanje stavova zajednice kroz vlastite poruke koje odjekuju između najbližim susjeda i na kraju cijelom Nepalu. Ove sedmice radijski program od 30-ak minuta izravno integrira glasove iz ruralnih zajednica u audio material o 12 žena 'zajednice', novinarima koji su i sami preživjeli nasilja, raspravlje o temama i pitanjima koja se inače smatra zabranjenima.   X-CHANGE NAGRADA ZA IZVANREDNU KOMUNIKACIJU VLADE State Service for Youth and Sports & International Women’s Rights Center ‘La Strada’ (Ukrajina) - “Stop Violence” Vlada Ukrajine, u saradnji s UN i nevladinim organizacijama, iskoristila je Evropsko nogomento prvenstvo 2012 godine da lansira veliku kampanju kako bi podigli društvenu svijest o potrebi da se prekine nasilje nad ženama. Na svom plakatu tzv. "crveni karton” , ukrajinska pjevačica Ani Lorak govori jezikom nogometnog navijača i zalaže se protiv seksualnog nasilja. Priznanje ovoj kampanji posebno ide zbog koalicije među vladinim agencijama, UN i nevladinim organizacijama koje radeći zajednički imaju veći utjecaj na društvo.   NAGRADA ZA GLOBALNI USPJEH U KOMUNIKACIJI PCI Media Impact (Peru) - “Strong Women, Strong Voices” Radijski program “Strong Women, Strong Voices” – koristeći radio, omiljeni medij posebno u ruralnim zajednicama-vješto isprepliću priče koristeći oba jezika žena, španjolskih govornih i autohtonih žena koje govore o prevladavanju predrasuda, zlostavljanju i seksualnom nasilju. Radio ovakav način pripovijedanja veoma lako može prilagoditi, ali stvarni uticaj dolazi iz organizacije sa jakom strukturom koja je prepoznala potencijal za promjene.   Da bi pogledali pobjedničke kampanje iz svih pet kategorija, kao i svih 19 finalista, molimo vas posjetite: http://www.avonfoundation.org/globalspeakout/avon-communications-awards.html. Ovi materijali i mnogi drugi dostupni su na Communications X-Change.   O Avon Fondaciji za žene i Avon Globalnoj filantropiji Avon je globalni korporativni lider u filantropiji usmjeren na stvari koji su najbitnije za žene. Tokom 2012 godine , Avonova globalna filantropija, na čelu sa Avonovom Fondacijom za žene u SAD-u, je donirala više od 910 milijuna dolara u više od 50 zemalja. Avonovo financiranje je usmjereno na istraživanja raka dojke i dostupnosti zdravstvene skrbi  raka dojke preko Avon Breast Cancer Crusade, i na napore za smanjenje porodičnog nasilja u domaćinstvu putem programa koji govori protiv porodičnog nasilja. Kompanijina globalna tržišta prodaju posebne proizvode za podizanje svijesti i sredstava za rak dojke i nasilje u porodici, provode stotine događaja u te svrhe I  pružaju kritičnu spasonosnu informaciju ženama svugdje preko globalne vojske, više od 6 milijuna Avonovih predstavnika.   O Avonovom programu protiv porodičnog nasilja Avon i Avonova fondacija za žene pokrenuli su program zalaganja za borbu protiv nasilja u porodici 2004. godine,  kako bi podržali svijest o  nasilju u porodici, kreirali edukacijske i prevencijske programe usmjerene na smanjenju nasilja u domaćinstvu i rodo nasilja, kao i direktne usluge za žrtve i njihove obitelji. Do kraja 2012. godine, Avonova globalna filantropija je donirala gotovo 50 milijuna dolara kako bi podržala programe protiv nasilja nad ženama, usluge i obrazovanje. Globalno, Avon podržava napore na okončanju nasilja nad ženama u gotovo 50 zemalja putem prikupljanja sredstava preko posebnih prodaja proizvoda, te podizanjem svijesti kroz događaje i obrazovne informacije.    
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina STYLE.BA. Online magazin STYLE.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara STYLE.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.
comments powered by Disqus