Osjetite Sarajevski filmski spektakl u vašem domu
Osjetite Sarajevski filmski spektakl…
Dvanaestog avgusta, samo jednim klikom možete postati dio Sarajevo Film Festivala.
Neka magična Orhidelia bude vaš izbor ovoga ljeta
Neka magična Orhidelia bude vaš izbor…
Terme Olimia s cjelokupnom i kvalitetnom wellness i selfness ponudom poziva…
Ljeto u Termama Tuhelj
Ljeto u Termama Tuhelj
Ljeto je period kada najviše razmišljamo o odmoru s obitelji i prijateljima.

OPEL MOKKA: Automobil za urbane avanturiste

NEWS

OBJAVLJENO:
05.02.2013. u 14:59

Opel je lansirao Mokku, prvi njemački B-SUV. Opelov gradski SUV je među najvećima i ima veću i praktičniju upotrebnu vrijednost. Prtljažnik u osnovi mjeri 362 litra.Varijanta Mokke s početka ponude s 1,6-litarskim ecoFLEX motorom i 85 kw/115 KS može se naručiti po početnoj cijeni od 28.900 KM.

  Opel je lansirao Mokku, prvi njemački B-SUV. Opelov gradski SUV je među najvećima i ima veću i praktičniju upotrebnu vrijednost. Prtljažnik u osnovi mjeri 362 litra.Varijanta Mokke s početka ponude s 1,6-litarskim ecoFLEX motorom i 85 kw/115 KS može se naručiti po početnoj cijeni od 28.900 KM. Osim ovog agregata, u ponudi pogonskih sustava za Mokku i benzinski je motor s turbopunjačem i 103 kW/140 KS te 1,7-litarska dizelska varijanta s 96 kW/130 KS. Upozorenje prelaska preko linije , pomoć pri spuštanju na nizbrdici i ekonomični mod vožnje, samo su dio „tehno“ ponude kod Mokke.U Opelu predviđaju 55% prodaje izvedbi Mokke sa prednjim i 45% izvedbi sa pogonom na sve točkove.Zabilježeno je 40.000 narudžbi u pretproizvodnji. Kupci su mladi vozači, željni drugačijeg, naviknuti na trendovski styling, te opčinjeni modernom tehnologijom. Novi Opelov proizvod se drži kompaktnih dimenzija, prepoznatljivog, ali iznova izrađenog prednjeg kraja, visokom bočnom stranom (visina od 1,65m) i ipak pomalo bezličnom pozadinom. Dobre vozne osobine dolaze od nove Gamma 2 platforme već „zaposlene“ u novom Aveu, na koju su nadograđene modifikovane komponente ovjesa i kočnica sa modela kao što su: Meriva, Astra i Zafira Tourer. [gallery columns="1"]   Isprobana je dizelska verzija sa prednjim, i turbobenzinska verzija sa 4x4 pogonom. Zaključak je da se Mokka izuzetno agilno vozi, posebno na asfaltnoj podlozi. Njemačkoj čvrstoći nema zamjerke, a gubitak snage ili eventualno pucketanje plastike na neravnim podlogama ili blagom off-roadu kakav je ispitan na plažama na sjeveru Njemačke, nije primjetan. Mokka je do posljednjeg šarafa „izlivena“ u jednom komadu. Pogon očekivano zavisi od motorizacije. Opelovi inžinjeri su prednji pogon rezervisali isključivo za osnovni benzinski 1,6 agregat i dizelski 1,7 CDTi, iako je dizelaša moguće opremiti s pogonom na sve točkove kao opciju. Kod 1,4 turbobenzinca sumnji nije bilo. S tim motorom 4x4 pogon stiže kao standard, a cijeli sistem je zasnovan i dopremljen sa General Motorsovih polica. Auto sa dodatnih 65 kg nema nikakvih prepreka, a snaga i moment na podlogu se kao kod većine modernih „terenaca“ raspoređuje automatski u zavisnosti od podloge i uslova vožnje. Do 100 % momenta u normalnim uslovima „završava“ na prednjoj osovini, što utiče na ekonomičniju potrošnju goriva, a kada sistem osjeti proklizavanje, do polovine ukupne „snage„ se raspodijeli i na zadnju osovinu. Dizelu još uvijek nedostaje uglađenosti i snage do 2.000 obrtaja, ali zato s potrošnjom malo iznad 4 litra ne dozvoljava kritike. Tehnički podaci: hj Kako su kupci prepoznali prednosti Opelovog malog SUV-a objašnjava fenomen od 40.000 narudžbi. Mokku je moguće opremiti sa svim aktuelnim Opelovim tehnološkim dostignućima, koja su predmet kopiranja i mnogo zvučnijih tvoraca u autoindustriji. Kod viših razina opremljenosti Mokka djeluje poput Insignije. Posjeduje kameru za prepoznavanje saobraćajnih znakova, tzv. „Opel Eye“, kameru za vožnju i parkiranje unazad, start-stop sistem, flex-fix nosač do tri bicikla, sistem upozorenja prelaska u drugu traku, sistem upozorenja opasne vožnje sa malim razmakom, „inteligentna“ svjetla, i AGR certificirana sjedišta. Konkurencija ipak ovo ne može ponuditi, što je Mokkina šansa i snaga u ovom zahuktalom segmentu.   Amela Ravkić  
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove magazina STYLE.BA. Online magazin STYLE.BA zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara STYLE.BA nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila.
comments powered by Disqus